2 dagen overtijd en het is weer spannend

ben nu 2 dagen overtijd en nog steeds krampen maar , nu ook steken bij mijn navel , de spanning neemt hier dus nu wel weer toe , aan de ene kant heb ik zoiets van :het moet een wonder zijn dat ik na 25 rondes ineens zou zijn en de andere kant denk ik gewoon : het kan gewoon niet
hou jullie op de hoogte en blijf zelf maar doorwachten
liefs janet

hoi hoi

heeeeeeel spannend. Succes met wachten dat valt niet mee.
En ....... laat je wat horen als je wat weet!
wij houden van goed nieuws op dit forum...

liefs rozemarijn

dat zal ik zeker doen , moet er nog iets bijvertellen , was ik vergeten:
deze maand ben ik op dag 13 van mijn cyclus geopereerd aan mijn bmm en de dag ervoor hebben we nog geklust en nu ben ik dus alweer 2 dagen overtijd , heb ook nog steeds last van mijn borsten , normaal gesproken verdwijnt dat ongeveer 2 dagen voor dat ik ongi wordt , verder heb ik niet te verklaren steken bij mijn navel
o meiden , ik hoop zo dat het niet met de operatie heeft te maken maar , dat ik gewoon na 25 rondes eindelijk mag zeggen dat ik zwanger ben
oja , ik heb al wel 5 dagen ongi krampen maar , ze verdwijnen ook elke keer weer
ik loop nu om de haverklap naar de wc om te kijken of de duivels er al zijn
liefs janet

Hoi Janet,

IK zit in precies hetzelfde schuitje, ook twee dagen overtijd, nergens last van behalve ongi verschijnselen, maar die verdwijnen bij mij ook elke keer. Nog niet getest, want ik heb het idee dat mijn eisprong een paar dagen later was, dus ik hou mijzelf rustig en "cool" en wacht eerst de dinsdag af. Ik had volgens mij nu later mij eisprong, dus daar ga ik nog steeds vanuit. Maar het blijft wel spannend zo, heb verder totaal geen verschijnselen, dus het zal echt wel niet zo zijn bij mij.

Ik hoop dat het voor jou echt niet iets te maken heeft met de operatie, maar dat je "gewoon" zwanger ben.Ben nu zelf in ronde 21, dus ook wat dat betreft liggen we dicht bij elkaar.

Ik ga voor je duimen,
Groetjes Alice

zal ook voor jou gaan duimen meid , wat is het erg he , dat je gewoon niet durft te testen als je al zo vaak teleurgesteld bent , ik heb dat ook hoor , denk dat ik gewoon wacht tot ik minimaal 1 week overtijd zal zijn   , hoop echt dat het nu zo mag zijn , een leukere kerstkado zal ik me niet kunnen wensen
veel liefs van een ongeduldige janet

wat spannend ik hoop het voor je ik ben volgende week aan de beurd om te kijken of ik ongi. word of dat ik eindelijk na 49 rondes zwanger mag zijn dus misschien gaan we zwanger het nieuwe jaar in succes.

groetjes linda

Terug
Bovenaan