2 dagen overtijd, erge buikpijn en lichtbruine afscheiding

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik moet even mijn hart luchten hoor!

Ik ben vandaag 2 dagen overtijd, had vanochtend nog een hoge temp (37,1) en begin van de middag kreeg ik wat rozige afscheiding (een heel klein beetje.....) wat nu overgegaan is in een heel klein beetje lichtbruin (beige) afscheiding. Het stelt weinig voor maar ik heb wel flinke buikpijn (ik loop niet krom of zo maar het is wel aanwezig.....) terwijl ik eigenlijk nooit buikpijn heb als ik ongesteld moet worden.

Verder moet ik nog steeds veel plassen, ben duizelig, vergeetachtig, moe, heb het steeds koud en ik heb last van mijn borsten (heb ik normaal geen last van.....).

Betekent dit nu dat ik toch ongesteld ga worden? Ik word gewoon helemaal gek hiervan.

Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt!

Groetjes,
Rosanne

ik kan je helaas niet helpen rosanne.maar pin je niet teveel vast aan al die symptomen alsjeblieft.ik heb sinds ik van de pil af ben ook allerlei klachten vanaf 1 week voor mn nod.ik had deze keer hele goede hoop en toen mn menstruatie begon,ging ik elk half uur naar de wc,hopend dat t ophield,maar helaas......het zou natuurlijk wel kunnen hoor,maar dat is toch afwachten dan.succes!!

hallo,
ik hoop voor je dat het je is gelukt, maar ben er ook bang voor, We zijn nu ook al 3 maanden gestopt met de pil en elke keer als ik ook dezelfede symptomen als jou heb, duizelig, gespannen borsten, moe, vergeetachtig, bloedneuzen ect., denk ik yes nu is het zover, maar na ongeveer 2 a 3 dagen heb ik een wat donkere afcheiding eerst geel/roze/bruin dan wordt ik "helaas"weer ongesteld.....
Maar nogmaals, ik hoop voor je dat je wel zwanger bent natuurlijk!!! Succes verder

Beste Rosanne,

het is niet aardig om te zeggen, maar ik ben bang dat ik het met de andere meiden eens moet zijn. Sinds ik gestopt ben met de pil ( 1 okt 05) heb ik elke maand dezelfde symtomen als jij nu noemt, maar goed het zijn natuurlijk ook zwangerschapssyntomen, dus wie weet. Wanneer was je NOD. En bij twijfel gewoon een test doen, dan heb je tenminste zekerheid.

Veel succes en laat je weten hoe het afloopt

Groeten Carina

Hoi Meid,

Ik had hetzelfde als jouw en ik bleek inderdaad zwanger te zijn van onze eerste dochter.
Maar pin je er niet op vast, want je lichaam kan je ook voor de gek houden. Je hormonen zijn nu bezig om alles op een rijtje te krijgen nu je gesopt bent met de pil. Maar dat wil niet zeggen dat je niet meteen zwanger kunt worden,
Hou vol en doe in het weekend een test dan weet je het..

Liefs Charlie

ik zelf heb daar nooit last van gehad maar ja net wat de andere zeggen pin je er niet op vast!!! als je vandaag of morgen wel ongesteld wordt dan valt dat zo ontzettend tegen dus probeer leuke dingen te gaan doen zodat jeje gedachten even kunt verzetten. Heel veel sterkte groetjes

Hoi Caroline (en de anderen),

Tja, gisteren was de bruinige/beige afscheiding gestopt en vanochtend verloor ik wat helder lichtrood bloed. Dus ik ben er maar van uit gegaan dat ik ongesteld ben geworden. Alleen is het nu weer minimaal aan lichtbruinige/beige afscheiding dus het is nog wel twijfelachtig.

Maar ik ga er maar gewoon van uit dat ik dus vandaag ongesteld ben geworden.
Oh ja, vanochtend vroeg was mijn temp nog steeds 37 C.......

Groetjes,
Rosanne

Terug
Bovenaan