2 dagen overtijd.........ik word gek!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik word helemaal gek van mijzelf.
Ik ben 2 dagen overtijd en heel blij en diep verdrietig. Hoe gek kan een mens zijn?
Blij natuurlijk omdat dat zou kunnen betekenen dat ik zwanger zou kunnen zijn. Morgen ga ik een test doen.
Verdrietig omdat ik steeds minder last heb van mijn borsten, mijn darmen vreselijk onrustig zijn en ik heel erg buikpijn heb. Ik slaap al twee nachten met een kruik op mijn buik maar tegelijkertijd slaap ik heeeel slecht. Mijn moeder heeft vroeger ook 3 of 4 miskramen gehad en daar ben ik erg bang voor. Zijn dit tekenen dat het niks wordt, of ben ik mezelf alleen maar aan het gek maken. Ik weet het niet meer.

Ik heb  uitgerekend dat ik dan 23 dec.  zou zijn uitgerekend.
Dat lijkt me voor een kind geen leuke tijd, zo midden tussen/voor alle feestdagen, aan de andere kant wil ik dit wel heeeeeeeeel graag (een kindje krijgen dus) en wat maakt de datum dan nog uit?

Wat een kronkels heb ik nu toch.

Ben blij dat ik weer ff mijn frustraties kwijt kon aan jullie.

Morgen horen jullie meer.

Liefs
joanna

Ha Joanna,

Ik zal net zo veel zwangere virussen naar je sturen als ik kan missen!
Ik duim hard voor je hoor! Heel veel succes meid!
Alle goeds en veel geluk, laat je het morgen gelijk weten??
(dat je het zolang zonder te testen uit kan houden zeg...)
Oh,ja, ik voel trouwens helemaal niets hoor... Dus laat je niet gek maken...

Ik ben 21 december uitgerekend... Als allees goed blijft gaan natuurlijk.

Liefst J

hoi Joanna

ik vind het niet zo gek hoor dat je je zo'n zorgen maakt als je moeder al zoveel miskramen hebt gehad ,maar probeer daar niet teveel aan te denken.Jij hebt een ander lijf en bij jou gaat het vast meteen goed!
laat je morgen het testresultaat weten ,ben benieuwd of je inderdaad een kerstkindje krijgt.
Ik duim voor je ,succes!

SUCCES met testen..................dat je tot morgen kunt wachten...knap hoor..............ik denk dat ik het vandaag al had geprobeerd. Ben je meteen van die onzekerheid af.

Laat je het ons weten?!

Zal duimen!

Groetjes,

SUUS

Hee hoi

Het geeft niet hoor je kan hier alles kwijt. gooi die frustraties er maar uit!
Heel veel succes met testen en dan horen we het snel!

sterkte met je buikpijn en succes!
Noomie22

Ook succes van deze kant. En ik vind het ook knap dat je morgen pas gaat testen. Ik had het gelijk gedaan! Erg spannend......

hey joanna

ik snap volledig wat je bedoelt. Mijn NOD was eigenlijk gisteren, maar voor de zekerheid heb ik er vandaag ook nog bijgeteld. Er is nog altijd niets in zicht. Ik fixeer me op elke tinteling in mijn borsten, mijn darmen liggen ook een beetje overhoop. Ik weet niet wat ik moet voelen, durf nog niet teveel hopen, maar tegelijkertijd begin ik al te denken aan "mijn baby". Zot he!
Ik weet nog niet wanneer ik ga testen, probeer mezelf nuchter te houden dat ik toch nog ongi wordt. We zullen wel zien

Ik duim voor jou

Tot later Groetjes Grace  

Het verdwijnen van een aantla zwangerschapskwaaltjes wil niet zeggen dat je niet zwanger kan zijn. Ik heb negen maanden lang geen kwaaltjes gehad, maar was wel degelijk zwanger. Mijn klein meisje is ondertussen al dik 20 maanden en duimt met me mee voor een broer of zus. Suc6 natje

Terug
Bovenaan