2 dagen overtijd in de 2e ronde .....

A

Anoniem

Guest
..... en vanochtend getest en wat blijkt ........... zwanger van onze tweede!!

Wow, ben er nog helemaal beduusd van. Ongelooflijk, als alles goed gaat dan mogen we opnieuw een wondertje krijgen. En dan weer zo snel zwanger ........ wat een geluk. Joepieeee!!

Voor jullie allemaal strooi ik heeeeel veeeeel glitters!!!
*************************** ************************* ****************************
*************************** ************************* ****************************

Groeten, mam van Laura

super zeg!

gefeliciteerd,
enne, ik heb snel wat glitters gevangen, thanx.

groetjes esther

GEFELICITEERD!!!! Geniet er van.

Had je het idee dat je zwanger was?

Ik ben namelijk nu 4 dagen overtijd (denk ik tenminste, cyclus van 28, 24 dagen en ik ben nu maar weer uitgegaan van 28 dagen). Ik heb nergens last van. Aan het einde van de dag wel licht gevoelige borsten. Heb me voorgenomen niet te testen voor a.s. zondag.
Is wel moeilijk hoor hihihi.

Een hele fijne zwangerschap!

Daphne

Hoi!!

Gefeliciteerd zeg!!!

Dat is alweer snel!!Dan mag jij van geluk spreken!!
Het is je gegund,geniet er maar lekker van!!

Pffff...ben moe van het springen

Liefs,Swinnie

Daphne, ik had inderdaad al het gevoel dat ik zwanger zou zijn, maar ik durfde er niet echt op te vertrouwen, bang dat mijn gevoel me voor de gek zou houden.

5 dagen na de eisprong had ik een piepklein beetje bloedverlies (lichtroze) en dat zou dan de innesteling geweest zijn. Dit had ik trouwens niet toen ik zwanger was van Laura.
Ongeveer een week na de eisprong voelde ik de spanning in mijn borsten veranderen en dit had ik ook de vorige zwangerschap. Verder gevoelige tepels en ik had nu al een dag of 10 wat krampgevoel in mijn onderbuik. De dag voor mijn nod had ik een druppeltje lichtroze bij het afvegen en  ik dacht toen: zie je wel, je lijf houdt je voor de gek en je wordt gewoon ongi.

Groot was mijn verbazing toen de ongi wegbleef en vanochtend een positieve test. Ik was heel zenuwachtig toen ik de test deed en dat had ik de vorige keer helemaal niet. Toen wist het zeker, en nu wist ik het wel, maar toch twijfelde ik.

Groeten, mam van Laura

JOEPIE weer 1 zwanger, gaat goed hier op het forum.

Gefeliciteerd meid en geniet ervan. Ik hoop snel bij je aan te sluiten op het zwanger forum.

En ik heb goed gespongen hoor, je strooisel wordt goed gebruikt.

Liefs,
Jasmijn

gefeliciteerd!
heerlijk toch, zo snel! ik hoop dat het bij mij deze maand ook raak is, want ik heb idd wel het gevoel dat het zo zou kunnen zijn, maar hopen durf ik echt niet!

liefs marjolein

Terug
Bovenaan