2 dagen overtijd maar negatief?

<p>Hey iedereen, </p><p>Eergisteren heb ik mijn NOD gehad en de rode duivels zijn tot op heden nog niet te bekennen. Ik ben dus 2 dagen overtijd. <br />Na zwangerschapskwaaltjes, zoals maagzuur, grote opgezwollen tepels en blauwe aders over mijn borsten, was ik ervan overtuigd deze keer zwanger te zijn. <br />Helaas vandaag een negatieve zwangerschapstest in handen gehad, in de namiddag getest. <br /><br /></p><p>Heeft iemand dit ook gehad die toch zwanger bleek te zijn? <br /><br /></p><p>groetjes! </p>
 
Ja ik!
Na een week overtijd pas positieve test ondanks dat ik aan mijn lichaam al laaang voelde hoe laat het was ??
 
Ik zelf niet, maar vrienden van ons kwamen pas met ruim 2 weken over tijd en een bloedtest erachter omdat ze maar negatief bleef testen en toch wel voelde dat er iets gaande was.
 
Afgelopen keer dacht ik vele kwaaltjes te hebben, gevoelige borsten, tepels en soms misselijk én was al vijf dagen overtijd. Steeds bleven testen negatief. En uiteindelijk 7 dagen overtijd pas ongesteld. Lichaam kan soms raar reageren blijkt... 
Wil natuurlijk niet zo zijn dat dat bij jou nu ook het geval is. Maar ik heb er wel van geleerd dat de kwaaltjes en overtijd zijn niets hoeven te zeggen. Pas na een test heb je uitsluitsel.
?? Dat het bij jou wel gewoon raak is 
 
Ik testte zelf bij ons eerste kindje ook pas met 9 dagen overtijd (en dus 9 testen verder) positief. Vond het toen zo gek, had een regelmatige cyclus en opeens niet meer. Hoopte zelfs om maar snel ongesteld te worden zodat we door konden met de volgende ronde, maar het was dus toch raak! 
 
Dat geeft me al wat meer hoop! Ik heb inmiddels wel al wat krampen in de onderbuik, dus denk dat het een latere ongesteldheid is deze keer ? Het mag nu wel snel komen inderdaad, zodat we naar de volgende ronde kunnen. Ik hoop zo hard dat het toch nog raak is. 
 
Terug
Bovenaan