2 dagen overtijd maar negatieve test!

<p>Hai dames.</p><p>De titel raadt het al.. Ik ben 2 dagen overtijd maar er is nog niks!</p><p>Ik heb een test gedaan maar die was keihard negatief.. </p><p>Moet wel zeggen dat ik bij m’n dochter pas na 3 dagen over tijd een heeeel licht streepje had en met 5 dagen een duidelijke streep had.</p><p>Heb nu ook steeds last van mn bekken en sinds 2 weken moet ik super veel plassen. Ook beetje soort kramp/pijn in bovenbenen en liezen. Normaal nooit bij ongesteldheid. En ik ben het altijd eerder of op de NOD zelf. Dit is anders..</p><p>Iemand die zichzelf herkent?</p>

Ik zit momenteel in de zelfde situatie.. ben nu 1 dag overtijd en voel me ook anders, heb ook niet het gevoel dat mijn menstruatie eraan gaat komen. Normaal krijg ik dan een opgeblazen gevoel en zin in ongezond voedsel. Nu heb ik juist helemaal geen zin om te eten. Maar idd ook negatieve test.. bij me vorige zwangerschap kwam ik er pas achter toen ik al 5 weken zwanger was dus toen wel meteen een duidelijk positieve test. Maar toen was ik er niet zo mee bezig als nu vandaar dat ik er pas zo laat achter kwam. 

Hai!
Ik had dat dus ook met m'n dochter. Ik was er helemaal niet mee bezig tot ik dus merkte dat ik al 3 dagen over tijd was

en @wilkindje wat ontzettend naar! Ik hoopte zo dat jij nu wel zwanger zou zijn. Wat erg dat het dus alsnog is misgegaan.. Sterkte :( En zoals je ziet ben ik het dus ook "nog" niet. Merk wel dat ik deze keer nergens last van heb. Sinds 2 weken moet ik alleen steeds ontzettend veel plassen, maar vorige week nog getest op blaasontsteking en dat was het niet. Heb ook zo'n opgeblazen gevoel..

Nu inmiddels 3 dagen overtijd en nog steeds geen positieve test. Huisarts gebeld maar zij kunnen pas over een week wat voor me doen. Ondertussen hang ik boven de emmer om elk vies luchtje, ben ik draaierig en ontzettend last van m'n bekken. 
Kan niet tegen die onzekerheid!

Kan zijn dat je wat minder hcg aanmaakt en dat de test dat nu niet meteen oppikt. 
kan ook zijn dat je niet zwanger bent en dat je iets later bent met je menstruatie. 
ik ben vrij regelmatig, maar ik ben soms ook een dagje of 2/3 " te vroeg " en soms ook een dag of 3/4 later. Het gevoel is killing, i know!
ik duim voor je dat je binnenkort een positieve test in je handen hebt.

Nou.. vandaag tijdens werk enorm duizelig geweest en gevoelige buik. Veel afscheiding en veel plassen. 

Toen ik thuis kwam weer afscheiding alleen die keer rood en vlak daarna lag ik te creperen van de pijn. Net terug van de hap maar zwangerschapstest was daar ook negatief. Zij gaven aan dat ik waarschijnlijk alsnog ongesteld ben geworden. Als ik aankomende dagen amper of niet bloed moet ik einde van de week een test doen en anders is het dus gewoon m'n menstruatie.

Terug
Bovenaan