2 dagen overtijd maar wel menstruatiekrampen

Momenteel ben ik twee dagen overtijd, maar heb ik al wel 2 dagen menstruatieklachten als krampen, hoofdpijn. Het voelt gewoon alsof ik ongesteld ben, maar ik verlies geen bloed. Gisterochtend wel een zwangerschapstest gedaan en deze was negatief. Maar hoe kan het dan dat het bloedverlies uitblijft, terwijl ik wel menstruatiekrampen heb e.d? Is mijn lichaam gewoon van slag of is er misschien toch een kans dat ik zwanger kan zijn...?
 
Hii, vorige maand was ik vijf dagen overtijd en had ook menstruatie achtige klachten maar wel een witte test. Na vijf dagen werd ik ineens ongesteld. Het lichaam doet soms rare dingen. Misschien een verlate innesteling die alsnog mis gaat, of stress. Hoe gaat het nu?
 
Vanmorgen wel een beetje donkerrood/bruin bij het afvegen... zal dan wel gewoon ongesteld worden denk ik..?
 
Ja of een verlate eisprong. Je leest wel eens dat een test later positief wordt, toch is het in mijn geval altijd een verlate menstruatie geweest. 
 
Hallo,
Ik heb een vraagje. Ik ben sinds oktober gestopt met de pil i.v.m. kinderwens.Ik heb een regelmatige cyclus vanaf dag 1 en ben altijd5 dagen ongesteld. Nu moest ik 11 december ongesteld worden, maar ik kreeg zaterdag 9 december een bloeding, deze zag roze van kleur en erg helder. Daarna werd het donker van kleur. Zondag middag bleef de bloeding ineens weg. donderdag 7 december had ik wel bruine afscheiding en daarna een heel lichte roze afscheiding. Ik heb woensdag ochtend een test gedaan en helaas negatief. Maar toch vond ik het niet kloppen dus ik heb vanmiddag weer een test gedaan van kruidvat en ook deze gaf negatief. Heeft iemand dit ook gehad en ondanks toch zwanger?
 
Terug
Bovenaan