2 dagen overtijd test gedaan en natuurlijk wederom niet zwanger !!!! ik baal

A

Anoniem

Guest
Ik baal er zo enorm van, weer niet zwanger. Ik weet dat ik nog lang niet aan de beurt ben om te zeuren dit was pas ronde 5...maar ik kan er niks aan doen dat de tranen op mijn toetsenbord vallen.
Liefs Rene

hoi hoi ...

ik ken het.....
vreselijk he.....
ben nu ook dik 4 maanden bezig,maar iedere dag is te lang!!!

MAAAR....gewoon goede moed houden ,dan weet ik zeker dat alles goed komt!!!

liefs lonneke

Hoi meiden

BEgrijp me niet verkeerd hoor, ik weet dat het ook in de eerste maanden niet meevalt.... Maar probeer wel om er nog niet een al te groot drama van te maken. Je kan je er vast op voorbereiden dat de teleurstelling elke maand erger wordt. (zit zelf in ronde 11 dus weet waar ik het over heb) Als jullie nu al te erg in de put raken, wordt het in de toekomst helemaal erg en kan je een kleine tegenslag al niet meer hebben....

Nogmaals, ik wil geen bemoeial zijn, maar wilde jullie dit toch meegeven.
Liefs Annet

Hoi Annet,
Ik maak er echt geen drama van hoor, weet dat het best een keer gaat lukken en dat er minimaal een jaar voor staat. Maar ja we hebben allemaal weleens zo'n dag dat je niet helemaal lekker in je vel zit, toch ??
Liefs Rene

Hoi
Ik ken het wel. Heb het net 3 dagen gelee meegemaakt. Ben nu een jaar bezig, was in ronde 4 zwanger, kreeg een miskraam en nu was ik 3 dagen overtijd maar werd ongesteld. Ik heb ff flink zitten janken en dat mag ook best want je voelde je stiekem al een beetje zwanger. En wat Annet zegt klopt ook wel alleen geldt dat denk ik meer voor degenen die in ronde 1 of 2 vreselijk teleurgesteld zijn en wanhopig worden. Je zal ook wel met de teleurstellingen leren omgaan, ik tenminste wel. Ik wens je heel veel sterkte en op een dag mag jij je kleine hummel ook vasthouden!!

groetjes Costa

Hoi Costa bedankt voor je lieve berichtje.
Wat ontzettend balen dat het voor jou deze ronde niet raak is.
Ik vind het zelf zo ernorm vervelend dat je overtijd gaat dan krijg je nl hoop, je kunt beter direct ongesteld worden.
Ik wens je heel veel succes toe voor je volgende klusperiode.
Liefs Rene

Hai Rene

Hoe zit het eigenlijk met jou? Ik heb bij een ander onderwerp gelezen dat je ovulatietesten hebt besteld. Betekend dit dat je ongi bent geworden of....
Sorry ik denk dat ik wat gemist hebt als je het al op het forum gezet hebt.

liefs wies

Hoi Wies,
Ben inderdaad ongesteld geworden na 5 dagen overtijd te zijn. Balen hoor vooral omdat een vriendin van mij deze ronde wel zwanger is geworden. Superleuk maar het was nog leuker geweest als we allebei.....
Nou ja we gaan vol goede moed weer verder, deze ronde proberen met ovulatietesten. wie weet wat dat opleverd.
Liefs Rene

Terug
Bovenaan