2 dagen overtijd test is negatief

Hi, ik ben vandaag 2 dagen overtijd. Vrijdag was 1dag voor mijn nod en had ik minimale bruine afscheiding op wc papier verder was het ook niet te zien dit heeft aangehouden tm zaterdag en zondag helemaal niks. Vanmorgen had ik wel weer bruine afscheiding en nu wel iets meer maar dat is nu ook weer opgehouden. Ik heb al meerdere testen gedaan en die zijn allemaal negatief. Ik heb verder wel echt allemaal klachten, zoals vermoeidheid, misselijkheid, krampen recht en links onder in mijn buik, onder rug pijn en gevoelige borsten. Iemand die misschien dit ook mee heeft gemaakt?
 
Kan heel veel redenen hebben. 
Bij mij was dit een vroege miskraam (dit wist ik doordat er eerder die week bloed was afgenomen waar met toeval uitkwam dat ik zwanger was) ik testen toen negatief omdat mijn hcg al zover was gezakt tegen de tijd dat ik overtijd was. 
Maar het kan ook gewoon zijn dat je een wat latere eisprong hebt gehad, stress of andere factoren die je cyclus beïnvloeden.
Uitgaan van een zwangerschap die gezond is zou ik in ieder geval niet . Helaaa
 
Ik ben in september vorig jaar gestopt met de pil mijn cyclus was meteen regelmatig altijd 29-30 dagen. Nu zit ik momenteel op 34 dagen... Het wachten is zo vervelend omdat je al die tijd in onzekerheid zit 
 
Ja vervelend he, soms is er ook gewoon geen logische verklaring voor een langere cyclus. Ik houd al jaren mijn cyclus bij, maar viel me op dat het vaker een aantal dagen langer was of een aantal dagen korter. Maar alle maanden dat ik niet bezig was met zwanger worden viel het me niet op en de maaanden dat ik wel een kinderwens had is elke dag wachten te lang. Hopelijk lukt het gauw ?
 
Ik was afgelopen maand 12 dagen overtijd.. was zelfs blij dat ik ongesteld werd en de nieuwe ronde eindelijk kon beginnen. Hoop voor je op snel duidelijkheid!
 
Mijn cyclus is normaal rond de 23/24 dagen. Ik zit nu op dag 29. Ik heb helaas nog geen positieve zwangerschapstest. Ook nog even in spanning dus! 
 
Terug
Bovenaan