2 dagen overtijd, test negatief

A

Anoniem

Guest
hai dames,

ik zit met vraag tekens over m'n menstr.. mijn mam en ik willen kids, en mijn cyclus is altijd perfect 30/31 dagen. Nooit te laat enzovoort..

sinds een week last van een branderig gevoel net onder mijn rib rechts. zondag al last van krampen in m'n buik, en ongelofelijk snoep buien. Mijn borsten zijn gevoelig en mennn ik moet veel plassen joh!

Vanmorgen een test gedaan van CB (wel/niet zwanger + weken indicatie).

deze was negatief..

houd mijn lichaam mij voor de gek!? Ik heb wel echt al tijden het gevoel dat moet menstrueren maar het komt maar niet..

in het weekend nog maar een nieuwe test doen?

Ik heb hetzelfde!
Altijd netjes op tijd ongesteld, nu al 3 dagen overtijd.

Gister een test gedaan maar die gaf negatief aan. Geen gevoelige borsten, af en toe steken in m'n buik en wel heeeeel veel moeten plassen.

Nu twijfel ik om een CB digital test te kopen om nog een keer te testen... Ben zo zenuwachtig van de onzekerheid!

Ik ben gestopt sinds 6 nov. Met de pil en ook nogsteeds niet ongesteld. Ondertussen al 4 testen gedaan en allemaal negatief maar wel veel klachten. Of van het ontpillen of toch echt zwanger.. of m'n lichaam neemt me zwaar in de maling. Hoop dat je snel een positieve test mag krijgen! Succes!

Hoi hoi

Ik heb mijn laatste ms gehad op 28 oktober volgens berekening zou ik 27 november ongesteld moeten worden. Maar tot op heden nog geen enkel spoor. Bij mijn eerste 2 had ik na 2 dagen overtijd een duidelijke positieve test. Nu al 4 testen negatief. Weet echt niet meer wat te doen. Zit nu nog niet echt te wachten op een derde maar mocht het zo zijn is het wel zekers welkom.

Iemand een idee wat te doen?

Alvast bedankt

Terug
Bovenaan