2 dagen overtijd

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Ik ben nu twee dagen overtijd...
Dit is de tweede keer dat ik overtijd ben in die 7 maanden dat we 'bezig' zijn.
De vorige keer werd ik na 4 dagen toch nog ongesteld.
Mijn borsten doen nu  meer pijn dan normaal en ik heb meer last van maagzuur. Af en toe voelt het wel  in mijn buik dat ik ongesteld ga worden. Dus ik ga echt wel honderd keer per dag naar de wc omdat ik dan iets voel en bang ben dat....Maar tot nu toe blijft het wc papier gewoon wit gelukkig.
Ik word echt gek van dat wachten! Als het niet raak is deze maand wil ik nu meteen ongesteld worden, want je gaat nu toch een beetje hopen...
Zijn er nog meer meiden overtijd die dus in spanning zitten???
Ik ben benieuwd hoe jullie het wachten volhouden! Sterkte allemaal!
Liefs Waterman

OOOOOOOOOOO Waterman,

Wat een stress hé...pppppfffff...weet er alles van, maar misschien heb je er wat aan, ik dacht ook elke dag dat ik toch nog wel ongesteld zou worden....had er ook één maand bjizitten van 3 dagen overtijd en toch ongi dussseee....ik kneep hem nu ook en heb daarom zo lang gewacht met testen!!!!!!!!!!!
Op dag 4 heb ik een klein beetje créme-bruinige afscheiding gehad, zo groot als een euro en dacht dus: HELP, nu breekt de hel los, maar dat gebeurde maar niet....bleef daarna "schoon"!!!!
Ik voelde helemaal niks verder.........nu nog steeds niks...das wel raar hoor en daardoor moeilijker te bevatten!!!!!!!!!
Ik hoop het zo voor je, dat je ook mee mag naar november en dat jullie vakantie je goed heeft gedaan en jullie goed "geschoten" hebben deze maand!!!!!!!

Ik denk aan je en blijf duimen draaien voor je,

LIefs Kaa

hoi waterman,

Wat een spanning zeg, houd je het nog een beetje uit?
Ik vind dat wachten het ergste van alles. En het is precies zoals jij zegt, als je dan toch ongi moet worden dan het liefst meteen!!
Ik duim voor je (en voor ons allemaal natuurlijk)

groetjes kreeftje

Hoi waterman

Misschien moet ik het niet zeggen omdat ik je dan nog zenuwachtiger maak

of omdat het misschien toch niet goed afloopt

Maar ik weet dat toen ik zwanger was van me eerste dat

ik ook gelijk elke avond het zuur had en heel moe

last van me rug en hele gevoelige borsten

Dus het lijkt er wel heel veel op

ik ben heel nieuwsgierig

Ik hoop het voor je

Ik duim heel veel voor je

gr natasja

ps hou ook in de gaten dat je lichaam je flink in de maling kan nemen he

Ha Waterman,

Ik duim een beetje extra voor je, zou wel super gaaf zijn natuurlijk!
Laat je het snel weten? Groetjes J

Hoi waterman,

Ik duim voor jullie!
Die dagen dat je overtijd bent zijn wel extra spannend. Ik weet dat nog van mijn vorige ronde, toen was ik 4 dagen overtijd.
Als je dan toch al ongi wordt kun je dat maar beter gewoon op je NOD krijgen.
Maar wie weet??? Is het deze keer raak voor jullie? Dat zou toch hartstikke MOOI zijn!!!

Ik hoop met jullie mee en kan me voortsellen hoe spannend de tijd is waar je nu in zit!

Groetjes,

SUUS

Hoi waterman,

Wat spannend zeg! Ik ben nog nooit overtijd geweest, maar ik vind de twee weken tot je ongi wordt al zo ongelofelijk lang duren. Ik zal voor jullie duimen!!!!!!!!!

Groetjes,
Esprit

Terug
Bovenaan