2 dagen overtijd ....

A

Anoniem

Guest

Ik ben nu 2 dagen overtijd

Zouden jullie nu al testen of niet?

Heb wel steeds die krampen nog en nog wat slijmerige afscheiding ( sorry  goor praatje)
heel de week dacht ik nou het komt wel doorzetten maar nu is het er toch nog steeds niet! Word nu toch wel onzeker ben zelf ook maar uitgegaan van een cyclus van 30 dagen dus eigenlijk al 4 dagen overtijd maar ik hou me maar aan die dertig dagen.

Ik heb ook niet echt ongi klachten maar krampen in mijn onderbuik gewoon zeurende pijn met vlagen. Heb wel zere tepels maar verder geen zwanger verschijnselen.

Weet nu niet zo goed wat ik moet doen, of nog ff wachten of toch testen? Wat zouden jullie doen, mijn zus heef vier dagen voor dr nod getest van haar eerste en die gaf het toen ook al aan, maar dat scheelt natuurlijk per persoon!

Liefs Tam

Alle meiden die ook rond hun nod zitten succes en ik hoop voor jullie allemaal dat het raak mocht zijn!

Lieve Tam !
Wat spannend zeg.
Ik ben zelf iemand die pas test als ik een week overtijd ben, maar als jij het niet langer vol houd zou ik een test doen, dan ben je van die onzekerheid af he?
Zwangerschapsverz. hoef je niet te hebben hoor, die had ik ook niet dat ik zwanger was van onze dochter.
Dus doe waar jij je goed bij voelt: Test als je het niet meer uit houd van nieuwschierigheid en anders wacht je nog een paar dagen.
Succes en hou ons op de hoogte.
Liefs van Miena.

Lieve Miena

Denk ook dat ik maar ff een paar daagjes wacht.
Had net mijn zus nog maar even gebeld en die zei ook dat het beter was als ik nog even wacht. Tis ook zonde als je nu gaat testen en hij geeft negatief aan omdat je te snel getest hebt. Daar heeft ze natuurlijk ook gelijk in maar het is wel moeilijk.

Bedankt voor je berichtje

Liefs Tam

hallo

spannend zeg, ik kan me voorstellen dat je heel graag wil testen
ik weet ook niet of ik me zou kunnen inhouden (ben sowieso met alles heel nieuwschierig hihihi)
maar zoals je zus al gezegd heeft is het wel slimmer om nog even te wachten
veel succes met wachten en ik hoop dat het raak is

groetjes

Terug
Bovenaan