2 dagen overtijd

A

Anoniem

Guest
hallo
ik ben nu 2 dagen overtijd. ik ben echt heel zenuwachtig. dit is onze eerste ronde van ons eerste kindje!!!!
wanneer zal ik testen
heb de tests al in huis!

gr miek

Hoi Miek,

Inprincipe zou je dus vandaag al kunnen testen. Ik weet niet of je een regelmatige cyclus hebt.. als dat niet zo is dan zou ik nog een aantal dagen wachten! Maar als je het echt niet vol kan houden... gewoon meteen testen! Dan weet je meteen waar je aan toe   bent!!

Liefs Karen

Hello,

Is dit ook de eerste maand nadat je gestopt met met de pil? Dan kan de ongi namelijk nog wel ff wat langer op zich laten wachten.. Ben net ongi geworden na 32 dagen, was ook onze eerste ronde...
Hopenlijk voor jou betekend 2 dagen over tijd dat je zwanger bent, dus ik zou gewoon direct testen en als je over een paar dagen nog niet ongi bent   en de test was negatief, dan zou ik weer testen!

Heel veel suc6!

Groetjes, Es

hallo esther en karen,

allereerst dank jullie voor je bericht.

dit is idd de eerste maand dat ik gestopt ben met de pil!
ik weet dat het dan wat langer op zich laat wachten, maar ik ben er nieuwgierig en ongeduldig van aard
morgen ochtend wil ik eigenlijk wel een test doen als ik dan nog niet ongi ben geworden!
ik zal het jullie laten weten wat de uitslag is. (ik reken nergens op)

gr annemieke

hallo dames

vanochtend het ik een test gedaan.
helaas geen streepje.
over een week doe ik gewoon weer een test als ik dan nog niet ongi ben geworden.

gr miek

Terug
Bovenaan