2 dagen overtijd

A

Anoniem

Guest
Volgens mijn berekeningen ben ik 2 dagen overtijd. Morgen even een testje halen...

Ik had afgelopen woensdag veel slijm en het zou ook best kunnen dat dat mijn ei was. Dus dan zal ik morgen negatief testen.
Maar heb in ieder geval nog geen RD's!! Het is maar gewoon afwachten dus.

Wie zit er nog meer in spanning>???

Groetjes,
Heartje

hey!

ook ik zit in spanning vrijdag mijn nod en nog niets te bekennen heb net stad en land verzet om een test te halen en nu heb ik hem en nu durf ik niet meer zo stom ben ergens toch weer bang dat hij negatief is .
nu zie ik al die berichten van zwangeren meiden en dan krijg ik erg veel hoop!

succes morgen !
gr

Hoi meiden,

Spannend!!
Ik zit ook in spanning, heb vandaag m'n NOD, nog niks te zien en heb ontzettend pijnlijke borsten, maar ja...dat kan ook als je ongesteld moet worden, dus het kan nog alle kanten op.
Ik probeer het testen uit te stellen naar dinsdag.
En jullie?!
Succes en duimen dat het bij ons allemaal raak is.

Welke rond is het bij jullie?
Bij mij de 3e.

Groetjes,
Angel

Hallo heartje,

Ik zit ook in spanning af te wacten of de rode duivels op bezoek zullen komen.
Ik ben nu 1 dag overtijd maar mijn cyclus is niet erg regelmatig dus er is geen peil op te trekken....
Ik wacht nog ff met testen want vorige maand heeft mij dat 5 testen gekost en elke keer negatief.
Spannend he allemaal!!!
Suc 6 en laat ff weten wat de uitslag is van de test.
Ik duim voor je en hoop dat het positief is!!!

Liefs, Mootje

Hoi dames

Ik zit ook best wel in spanning. Ik zou  bij een cyclus van 28 dagen al een week overtijd zijn. Ik  heb vier dagen geleden een test gedaan, maar die was negatief. Ik heb wel een onregelmatige cyclus (42-42-28), dus ik wacht nog maar af, misschien wordt het wel weer een cyclus van 42 dagen...! Pffffff... dan duurt het echt nog lang...

Groetjes

Terug
Bovenaan