2 dagen overtijd

<p>Ik ben nu 2 dagen overtijd en heb ongesteld klachtend, maar het zet niet door. Gisteren getest en deze was negatief. Kan ik alsnog zwanger zijn? Heb hele pijnlijke tepels en dit nog nooit gehad tijdens menstruatie. Iemand hetzelfde gehad?</p><p>Liefs, sanne </p>
 
Het kan, maar je lichaam kan je ook voor de gek houden.
Menstruatie klachten en zwangerschapsklachten lijken op elkaar.
Succes en sterkte met wachten.
 
Het kan, maar het is waarschijnlijker dat je menstruatie gewoon wat later komt. Die klachten kun je geen pijl op trekken. Ik heb heel wat rondes gedaan over zwanger worden, en elke keer als ik dacht: dit had ik nooit eerder, hoorde het toch gewoon bij ongesteld worden. De keren dat ik zwanger was had ik juist mijn heel standaard menstruatieklachten. De zwangerschapsklachten beginnen vaak pas rond 6/7 weken. Die eerdere klachten kunnen gewoon bij beiden horen.
 
Dankjewel voor het reageren! Ik word er gewoon onzeker van. Nu 3 maanden gestopt met de pil, maar wel 2x normaal ongesteld geworden, dus vind het raar dat het nog niet is gekomen. 
Iemand ervaring met 1 eierstok? Ben bang dat het lang gaat duren voordat het raak is. 
 
Echt he! Elke keer denk ik nou nu ben ik het hoor en dan zit er niks. Heb soms ook helemaal geen honger en dan ineens een eetbui of alleen trek in lekkere dingen :p 
 
Het kan lang duren voordat de hormonen van de pil uit je lichaam is. Iedere maand is maar afwachten of dat je op het juiste moment ongesteld wordt. Zelf duurde het bij mij steeds langer eerste 28edag daarna 35edag daarna 42e dag en uiteindelijk na 5maanden zwanger. Rustig afwachten het heeft tijd nodig. 
 
Terug
Bovenaan