2 dagen overtijd......

A

Anoniem

Guest
nou vandaag 2 dagen overtijd!
heel de ochtend misselijk geweest nu nog wel onbestemd gevoel en t zuur ,al een paar dagen heeel erg moe alsof ik met een hamer neergeslagen word, duizelig en een opgeblazen gevoel in mijn onderbuik...rara wat zal t zijn!

Aan de ene kant durf ik niet te testen bang voor teleurstelling en deze maand zijn we er niet zo mee bezig geweest maar aan de andere kant heb ik diep van binnen het idee dat ik zwanger ben.

Willen eigenlijk pas zaterdag testen maar net tovh maar ff bij kv die van 2 voor 5 euro gehaald en dan toch vanavond of morgenochtend maar testen wat zouden julllie doen??wat denken jullie??

sorry hoor moet het ff kwijt.....

liefs petra

Ik zou gewoon een testje doen, dan weet je waar je aan toe bent en zit je niet nog dagen in onzekerheid! Succes!

Ik zou ook testen. 2 dagen overtijd vind ik al heel knap om op te wachten ;-) Zou wel in de ochtend testen ivm de concentratie van de urine (meer hormonen)

Duim voor je dat je gevoel gelijk hebt en straks een positieve test in handen hebt!

Liefs Lisette

Nou lijk wel of ik me zelf hoor. Ik ben vandaag ook precies 2 dagen overtijd, en ik heb ook bij de kv 2x5 gehaald. Gelukkig ben ik niet misselijk:) maar me borsten lijken wel lood en wat je zeg op geblazen gevoel, alleen ik heb wel getest maar was geen streepkje zicht baar, terwijl ik altijd op tijd ben met nod. Dus ja ik wacht maar af, en anders neem ik lekker contact op met de HA. Doe gewoon een test wie niet waagt wie niet wint;)!

succes!

Die kv 2x5 moet je 4 druppels doen van urine, maak er veel verschil uit als je 1 druppel te weinig heb gedaan ( heb ik stomme kop gedaan) dag later aan moest het nou 3 of 4 en nu las ik 4 druppels.

Hey meid, ik zou testen! Help toch een stukje onzekerheid weg.... ben benieuwd!!
Kussies

Terug
Bovenaan