2 dagen overtijd,

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Ik ben 2 dagen overtijd, maar ook keelontsteking en lichte verhoging. Ik durf niet te testen, bang voor de teleurstelling, nu hoop ik op een zwangerschap maar na 1 maand klussen zal dat wel niet.... Nou ik weet niet wanneer ik ga testen. Spannend spannend,ik wil nog even in de waan van mogelijke zwangerschap leven.

groetjes,
Elise

Ik hoop voor je dat jij wel zwanger bent. Ik was vandaag 5 dagen over tijd en teste vandaag negatief. Gelijk,kreeg ik bijkpijn. Zonde van mijn test.
Gr.

Begrijp wat je bedoelt. Ben ook pas 1 maand 'bezig' en ga er ook niet vanuit al zo snel zwangervte zijn, maar een negatieve test helpt dat beetje hoop ook meteen om zeep:p

Dames van de eerste ronde!! Alles kan hoor!
Van mijn dochter was ik door de pil heen zwanger en mijn zoon was ik de 2e ronde zwanger van. De 3e laat wat langer op zich wachten zit nu in ronde 7 maar alles kan.

Hoop voor je dat je zwanger bent. En inderdaad een negatieve test is verschrikkelijk!! pfff

Liefs

Ik had gisteren mijn NOD...weet bijna zeker dat ik ongesteld ga worden. Gisteren krampen, puistjes..hormonen zijn duidelijk aan het werk. Aan de andere kant..bij mijn zoon had ik ook allerlei klachten en dacht ik ook dat ik ongesteld ging worden. De klachten verdwenen en uiteindelijk bleek ik zwanger. Dus..nou..klein beetje hoop is er.

Sluit me aan bij clowntje: bij mijn dochter zat ik echt te wachten tot de ongi door zou breken, zo overduidelijk bleken de symptomen. Maar alles verdween en een week later testte ik positief. Dit verhaal helpt je uiteraard niks maar misschien toch wat hoop ;) Succes!

Bedankt voor jullie leuke reacties, Ik ben nu 3 dagen overtijd.... Mijn cyclus is afgelopen jaar niet langer geweest dan 32 dagen zit nu op dag 35. Ik ga jullie allemaal kussen als ik echt zwanger blijk te zijn.... (niet dat jullie daar op zitten te wachten, maar ok)
groetjes,
Elise
PS: ik ga pas over een weekje testen als ik dat vol hou, ik heb nog nergens last van geen ongikrampjes maar ook niet misselijk of zere borsten... geen peil op te trekken dus.

Terug
Bovenaan