2 dagen positieve ovulatietest, geen cervixslijm

Topic zegt het

Ik heb nu 2 dagen een positieve test.
Ik heb het gevoel alsof er een baksteen in mn onderbuik zit.
Maar ik heb niet/ nauwelijks slijm.
Is het mogelijk dat ik toch nu al een eisprong heb?

2e vraag,
Begint je vruchtbare periode NA een positieve test. (Dus over 24/28 uur springt mijn ei)
Of zit je al in je vruchtbare periode als je een positieve test hebt.

Kan geen eenduidig antwoord vinden.
Ben nu langer dan een jaar bezig
(3 miskramen achter de rug dus we doen wel iets goed..)
Groetjes,
 
Hoi!
ik had ook bijna geen tot geen slijm in de cyclus dat ik zwanger raakte terwijl ik dit andere cycli wel had. 
Als je een posi test hebt zit je volgens mij in je vruchtbare periode. Je kan volgens mij niet zien of je net voor of 24-48 uur voor je eisprong zit. Ik kan het fout hebben maar zo heb ik het altijd gedacht ?
 
Met een positieve ovu test kun je dezelfde dag, of de dag erna ongeveer je eisprong verwachten. Elk lichaam is anders, dus heel precies kun je het niet weten. En wat betreft het slijm... Ik heb altijd pas n aantal dagen na mn eisprong heel veel slijm.. Dus ook dat is weer bij iedereen anders! Ik heb bijvoorbeeld ook altijd na mn eisprong tm menstruatie grote pijnlijke borsten.. En dit keer niet? Nod is dit weekend. Dusja.. Lichaam werkt niet altijd volgens de regels helaas... lekker klussen en duimen!
 
Je vruchtbare periode start 4/5 dagen voor je positieve ovulatietest. De zaadjes van je man kunnen namelijk 3-5 dagen blijven leven. Op het moment van de LH piek (positieve ovulatietest) springt je ei binnen 24-36 uur dacht ik. Maar je weet natuurlijk nooit hoe lang je LH piek al bezig is (als je smorgens vroeg test kan hij makkelijk al een paar uur bezig zijn). Volgens mijn huisarts is het het beste om gewoon om de dag seks te hebben, dan blijkt de kwaliteit van het zaad het beste te zijn. 
 
Hopelijk heb je hier iets aan! En wat betreft slijm, had ik deze maand ook niet ;)!
 
Hallo dames ik weet niet meer hoe je zelf een bericht post dus vraag hier ff.
Sinds gisteren slijmverlies. Vandaag lichtroze van kleur en kleverig. Heb dit nog nooit gehad.
Kan dit een innesteling zijn of is dit normaal??
 
Hoi!
De innesteling gebeurd tussen de 5 tot 12 dagen na de bevruchting.
En het komt zeker voor dat je bij de innesteling wat bloed verliest.
Dan wordt er een dun bloedvaatje geraakt.
Ik hoop dat alles goed verloopt bij jou!
 
Groetjes,
Susanne
 
Terug
Bovenaan