2 dagen te laat negatieve test

Mdam

New member
Hai dames,

Ik ben nou 2 dagen overtijd, ik had gisteren de vlag al bijna uithangen.. maar stom genoeg heb ik vanmorgen negatief getest....
Heeft iemand dit wel eens meegemaakt en was je dan toch zwanger of niet ??

Toch maar blijven duimen
 
Hi!
 
Ik had het met mn vorige menstruatie.. 3 dagen later werd ik toch ongesteld. Ze zeggen dat je menstruatie uitblijft door stress of een vroege miskraam? Of dat laatste waar is, weet ik niet.
Had early test gedaan, op de dag zelf en de dagen erna maar negatief is het eindresultaat. (Zit nu in ronde 10)
Succes!
 
Hey Mdam,

Het kan zijn dat je nog niet genoeg hcg aangemaakt hebt als je wel zwanger bent. Het kan ook zijn dat je eisprong wat later is geweest dan je denkt, maar het kan ook zijn wat Christaaa zegt.

Ik zou even een aantal dagen afwachten (hoe moeilijk ook) en als je dan nog niet ongesteld bent geworden gewoon nog een keer testen.
 
Hoi hoi,
ik wacht het even af, 1e dag te laat wel enorme krampen gehad echt typische menstruatie klachten...
we houden de goede moet erin ik zit nu op de 9e ronde en moet wel zeggen het begint nu wel in me hoofd te spoken. Advies van HA vooral niet te veel aan denken ... makkelijker gezegd als gedaan vooral als iedereen om je heen wel zwanger is ?
 
Over twee weken op vakantie misschien zal dat het goed doen haha
 
Ken het probleem, meid. Ben nu al ruim een jaar onderweg, 2 miskramen verder en nu weer zwanger (9.3 weken). Straks weer een echo om te kijken hoe alles eruit ziet.

Merkte zelf heel erg dat wanneer ik rust in m'n hoofd kreeg ik eigenlijk zo zwanger was. De eerste keer wilde ik de handdoek in de ring gooien omdat ik zo'n last van PMS klachten had, de tweede keer was ik er helemaal klaar mee omdat ik de miskraam gehad had en dat (naar mijn idee) allemaal veel te lang duurde voordat alles op gang kwam (uiteindelijk viel het mee, was na 3,5 maand weer zwanger) en de derde keer ging ik er vanuit dat ik niet zwanger zou worden, omdat ik net een miskraam gehad had. Toch gelijk de rond erna weer zwanger.

Dus probeer het een beetje los te laten, dan gaat het wellicht allemaal wat makkelijker! (Dit is overigens makkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik!!)
 
Ik hoop voor jou dat alles goed komt en je straks lekker kan genieten van de kleine.. 

wel heftig allemaal hoor, ik denk dat ik dat niet had volgehouden.. hoe is de echo gegaan?

ik zit nu op de 5e dag en nog steeds geen menstruatie .... 

probeer het maar zoveel mogelijk naast me neer te leggen want ja het werk gaat wel door ?

 
 
De echo was goed, weer een klein beetje gerustgesteld, maar ben toch niet helemaal gerustgesteld tot ii het eerste trimester door ben hoor. 
Heb vaak gedacht om op te geven, maar daar schiet je ook niets mee op. Gelukkig ben ik na mijn laatste miskraam niet meer ongesteld geweest, dus ook geen stress daar over gehad ?
Wanneer heb je voor het laatst getest? Weet je wanneer je eisprong geweest is??
 
Terug
Bovenaan