2 dagen te vroeg getest

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal
ik heb 4 feb mijn nod dag........(hoop dat t weg blijft)
nu werd ik gisteren avond en nacht zo gek van mezelf......(steeds hoofdpijn, last van mn rug, mn lies, mn benen, mn handen, mn borsten en mn buik)(dit heb ik al een paar dagen) vanmorgen een test gedaan..... negatief (af en toe leek het dat ik misschien heel erg in de verte toch een tweede streepje zag.....of wilde ik die graag zien....dat kan ook). zou ik nu echt te vroeg hebben getest......mijn vriend zegt ook al een dag of 3 tegen me........je bent zo anders.....emotioneler, op ge fokter...........
ik weet t niet meer........zou ik toch zwanger kunnen zijn (maar te vroeg getest)..........of word ik gewoon ongi..............
kus lau

Hoi,
Ik weet niet welke test je gebruikt hebt maar een hoop testen kun je 4 dagen voor je NOD gebruiken. Ik wil je niet heel erg teleurstellen maar je moet niet al te veel waarde hechten aan de symptonen die jou lichaam je geeft. Ondertussen weet ik dat je goed voor de gek gehouden kan worden (zere borsten, emotioneel, snel aangebrand etc) bij mij heeft het iig nog geen zwangerschap opgeleverd. Succes met wachten en hopen dat je menstruatie weg blijft.
Liefs Rene

hoi rene
ik heb een test gebruikt van kruitvat..........dit is de 4e ronde....... en mijn lichaam heeft zich zelf idd al wel eens voor de gek gehouden....maar toen waren de klachten niet zo extreem

kus lau

Hey Lau,

Ik vrees dat je gewoon moet afwachten...errug he?! Ik haat het ook, hoor, dat wachten.

En ja, die symptonen...hoe meer je iets wilt, hoe erger ze worden. Probeer jezelf niet gek te maken.

Succes, he?! Ik zal voor je duimen dat je niet ongesteld wordt!

Groetjes, Tessje.

Hoi Lau nog bedankt voor je advie hoor.
In ieder geval wens ik je veel sterkte met wachten... en ja die symptonen! Je weet het pas na een paar daagjes of je lichaam je voor de gek hield ja of nee.
Ik heb zelf al zoveel geld verspilt aan te vroeg testen dat is niet normaal meer! Gelukkig kunnen we elkaar steunen op dit forum. Ten slotte willen we allemaal hetzelfde.
toi toi toi voor ons allemaal!
groetjes pepernootje.

hallo allemaal,
bedankt al vast voor jullie reactie...........
ik vrees dat ik echt gewoon even moet afwachten..........maar dat is zo moeilijk. ik voel mezelf zo raar......net of er iemand anders in mijn lichaam zit. ik hoop dat de duivels weg blijven............
kuss lau

Hoi Lautje,

Dat lichaam van ons doet wel eens rare dingen met ons. Ik denk dat ik je geen beter advies kan geven dan de andere meiden: afwachten is het enige advies wat er is. Zelfs als je nu gaat testen, is er maar 1 uitslag waar je tevreden mee bent: alleen als hij zwanger aangeeft geloof je de uitslag. Want elke keer als je test en het is negatief en je lichaam blijft de signalen geven geloof je het toch niet.

Sorry wil niet te negatief doen, maar denk dat het realistisch is. Maar ik hoop natuurlijk dat je heel snel een positieve test doet!!
liefs Carina

Hoi Lautje,

Dat lichaam van ons doet wel eens rare dingen met ons. Ik denk dat ik je geen beter advies kan geven dan de andere meiden: afwachten is het enige advies wat er is. Zelfs als je nu gaat testen, is er maar 1 uitslag waar je tevreden mee bent: alleen als hij zwanger aangeeft geloof je de uitslag. Want elke keer als je test en het is negatief en je lichaam blijft de signalen geven geloof je het toch niet.

Sorry wil niet te negatief doen, maar denk dat het realistisch is. Maar ik hoop natuurlijk dat je heel snel een positieve test doet!!
liefs Carina

Terug
Bovenaan