2 dagen voor mn NOD positief?

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi allemaal, ik vroeg mij af of hier meer mensen zijn die positief testen voor hun NOD? Dit is een sensitest. Een extra gevoelige voor 6 dagen voor je NOD. Echter is deze van vanmiddag (dus geen ochtendurine) en Donderdag is mijn NOD. Het lijkt op een streepje. Maar wat spannend dat ik dus nu voor mn NOD heb getest, zenuwpezen als een malle. Ik heb al een zoontje van 2. En heb een aantal maanden geleden een miskraam gehad…. zal het dan nu toch weer zo mogen zijn?    </p>

Ik zie zeker een streepje .
Wat  spannend zeg.  Alvast voorzichtig gefeliciteerd . 
Over 2 dagen nog eens testen ☺️

Ik zit nu ineens te denken he .
Ik herken je naam ineens.
Je zat bij mij  in de Whatsapp app van uitgerekend mei .
Wat is je dit zo gegund als je zwanger bent .
En het ziet er al zo positief uit. 
Ik ga voor je duimen . Je verdiend het ???

Er zijn heel veel mensen die positief testen voor NOD dus dat kan zeker. Gefeliciteerd!

@Nicolle B Dat klopt inderdaad! Ja het was heftig, maar hoop zo dat het weer zo mag zijn en dat het goed blijft gaan ? Dank in ieder geval. Hoop dat bij jullie alles nog goed gaat!
@mamajanssen vind het zo spannend, dank je wel ?

oh wauw!! En of dat kan. Hier ook 2 dagen voor nod getest met middagurine en een digitale test van clear blue. Ondertussen alweer bijna 24 weken zwanger van ons kleine meisje. Ook na 2 miskramen dus wat was het spannend! Heel veel succes !!! ?

Kan zeker! Ik testte 2 dagen voor NOD zelfs al een knalstreep op een gewone test (wel met ochtendurine dan)!

Het kan zeker ! Ik had 4 dagen voor nod positief getest en nu 20 weken zwanger van een babyboy. 

Terug
Bovenaan