2 dagen voor nod negatief daarna, alsnog positief??

<p>Hallo,</p><p> </p><p>Ik denk dat ik vrijdag ongesteld moet worden. Mijn cyclus is nog erg onregelmatig, dus weet het niet zeker. </p><p>Nu had ik me voorgenomen pas t weekend te testen of de menstruatie af te wachten. </p><p>Ik heb toch besloten om vast te testen (dit was geen vroege test) omdat ik gek werd van mijzelf en het nadenken en googlen.</p><p>Deze was negatief. </p><p>Hebben jullie ervaringen met testen 2 dagen voor de nog dat deze negatief was en later alsnog positief?</p><p>Ik heb de hoop eigenlijk nog niet opgegeven... </p><p style="text-align: left;"> </p>

Volgens mij bestaat er niet voor niets een early test! Zou dus best kunnen dat je over 2 dagen positief test☺
Succes x

Had die helaas niet in huis. Dus dacht ik kan het proberen. Misschien dat er al een tuurstreepje was verschenen. Hopelijk wordt ik dan niet ongesteld en proberen we het over een paar dagen gewoon nog een keer! 

Het kan inderdaad wel. Ik heb ook een onregelmatige cyclus en heb getest op de dag dat ik dacht dat ik ongesteld moest worden, negatief. Week later naar mijn idee ongesteld geworden, maar afgelopen vrijdag ineens heel veel donkere afscheiding gehad. Toch nog een test gedaan en die bleek tot mijn grote verbazing positief. Vermoedelijk heb ik een innestellingsbloeding gehad die 4 dagen duurde.. Nu nog afwachten tot de eerste echo, denk dat ik het dan pas echt geloof als alles daarop goed blijkt te zijn. 
Kortom: er is nog hoop

Gebruikers, gefeliciteerd!! Ik snap dat je het dan niet helemaal geloofd inderdaad! Hopen dat de echo binnenkort goed is! ?

Terug
Bovenaan