2 dagen voor nod ongesteld of toch innestelingsbloeding

<p><span style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">Hoi dames</span><br style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;" /><span style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">Ik ben nieuw hier,  mijn naam is Katja en ben mama van 1 . Mijn vriend en ik proberen zwanger te raken van een tweede, nu moest ik dus vrijdag mijn ms krijgen alleen is die vandaag al gekomen. Nu is mijn vraag, wie weet daar meer van, kan het een innestelingsbloeding zijn, en heb je daar ook krampjes bij? Hoe lang houd zoiets aan enzo. Heb het bij de eerste nooit gehad. Het is niet echt bij het afvegen maar meer 2 maandverbandjes  of zo vol sinds vanmiddag. Normaal tijdens mijn ms mag ik om het uur of 1,5 uur wel verschonen maar nu helemaal niet.  Hopelijk zijn er dames die mij kunnen helpen.  Alvast bedankt.  </span></p>

Hi! Ik heb dit meermaals gehad en bleek gewoon ongesteldheid te zijn.. soms indd alleen bij afvegen (soms wel meer dan een week te vroeg) en dan paar dagen later brak de echt ongesteldheid door..
Hoop voor je dat het niet zo is, maar voor een innestelingsbloeding lijkt het mij vrij laat 
succes verder met alles

Bij mij was dit meestal een teken van ongesteld worden. Mijn innesteling heb ik duidelijk gevoel met 1/2 x erge steken van max 1 minuut. Lag helemaal dubbel , zo zeer deed het!
Had diezelfde dag nog een druppeltje roze bloed.

Terug
Bovenaan