2 dagen voor nod onveilig s*x ,niet ongesteld geworden

Goedeavond,

Ik zit met een dingetje
Vorige week 2 dagen voor mijn nod hadden mijn vriend en ik s*x
2 dagen later en nu 8 dagen later ben ik nog steeds niet ongesteld geworden.

In mijn *vruchtbare week* niks gedaan
Ik voel mijn eisprong niet ,dus ik weet ook niet wanneer ik hem heb enz.

De maanden daar voor 2 maanden achter elkaar had ik een doorbraakbloeding op de dag dat de ap aangeeft dat k een eisprong zou moeten hebben.

Ik heb deze week toch 2 x een test gedaan. Beide gelijk overduidelijk negatief

Zou k toch zwanger kunnen zijn ?
Maar de testen nog negatief aangeven omdat k dan 2 dagen voor mijn nod sex heb gehad maar nog geen innesteling enz is geweest?

Of is er iemand die dit ook heeft mee gemaakt?

Sorry voor het lange verhaal ,maar k maak me zorgen dat er mis is ofzo ?
 
Beetje een gek verhaal. Hoe weet je dat je 2 dagen voor je nod zit als je niet weet wanneer je eisprong is ?
Wie weet zat je wel in je vruchtbare dagen ?
 
 
Hoi,
Als ik zo je verhaal lees, maak ik eruit op dat je aan de pil bent of een spiraaltje hebt. Anders zou je geen doorbraak bloeding hebben, maar verbeter me vooral als ik het fout heb. Door deze doorbraakbloedingen denk ik dat je anticonceptie niet heel goed meer werkt. Ik zou nog een aantal dagen afwachten en dan nog eens testen. En bel vooral je huisarts als je je zorgen maakt. 
Als je niet aan de anticonceptie ben, dan kan spotting rond je eisprong een ovulatiebloeding zijn, dit heb ik ook een aantal keer gehad. Nog even afwachten dus en dan nogmaals testen!
 
Ik bedoel ik had die 2 dagen na de sex ongesteld moeten worden. 
En dat ben ik nu nog steeds niet .
Ik hou alles bij via de ap 
En normaal word ik wel ongesteld 1 dag eerder of dag later dan de ap aan geeft. 
In de week dat de ap aangaf vruchtbaarst te zijn heb k geen sex gehad. 
Wel de 2 dagen voor ik ongesteld moest worden.
 
Dan zit ik toch niet meer in de vruchtbare dagen 
 
@frasseke 
 
Nee k heb geen pil of spiraal. 
De tussentijdse/doorbraakbloedingen 
Heb k nu een paar keer had preciss tussen de cyclus in (wanneer de ap aanheeft dat ik mijn ovulatie zou moeten hebben die dag ) 
Maar het is niet een klein beetje bloed k bloed dan ool echt 4/5 dagen best wel veel.
Niet continu veel ,maar soms ook best wel weer veel.
Ik ben echt helemaal in de war.
Want dit heb ik nu paar keer gehad en soms ool maanden niet gehad ,en dan weer maanden achter elkaar wel (sinds vorig jaar)
Daarom ben ik bang dat er dadelikk iets ergste aan de hand is ofzo ?
 
Hmm wel echt heel vervelend meid... ik zou even langs de huisarts gaan met je hele verhaal. Hopelijk kan die wat duidelijkheid gegeven. Eventueel wat test doen. Hopelijk valt het allemaal mee.
 
Terug
Bovenaan