2 dagen voor NOD positief getest, wel buikkrampen

<p>Hoi dames,</p><p>ik ben te ongeduldig om te wachten dus ik probeer het hier en ben benieuwd naar jullie ervaringen! </p><p>Na de eisprong kreeg ik last van kwaaltjes (erge hoofdpijn en kotsmisselijk). 8 dagen na mn eisprong voelde ik 2 dagen lichte buikkrampen (de innesteling?). Ik heb vandaag (2 dagen voor NOD) de kv2v5 test gedaan en deze was positief. Toch heb ik last van lichte buikkrampjes die voelen als menstruatiepijn. </p><p>Kan dit een symptoom zijn van zwangerschap of is het waarschijnlijk dat ik de test te vroeg heb gedaan en alsnog ongesteld ga worden? </p><p>Groetjes,</p><p>een hele ongeduldige!</p>

Als je een streep hebt ben je gewoon zwanger dus gefeliciteerd!! Ik lees meer verhalen dat er meiden zwanger zijn die wel het gevoel hebben van menstruatie achtige  krampen.
Hopen op een goede zwangerschap!

Ik hoop het zo! Twijfelde omdat ik las dat het voor NOD alsnog een miskraam kan worden en dat je dan gewoon je menstruatie weer krijgt. Duimen maar!!

Gefeliciteerd met je zwangerschap!  Ik heb 1 dag voor NOD positief getest. Ook veel krampen gehad. Paar dagen eerder maar ook paar dagen na mijn nod. Volgens mij wel een week hield dat aan bij mij.  Ben nu 9 weken. Héél af en toe ook wat steekjes en mini krampjes waar ik dan direct denk Oh nee! Maar tot nu toe geen bloedverlies en vorig week een kloppend hartje bij de echo.  Dus hoop dat het voor jou ook zo gaat zijn! Ieder geval ben je nu zwanger en hopelijk passeer je die dagen snel. Nogmaals gefeliciteerd 

Terug
Bovenaan