2 dagen voor NOD positieve test

Hi allemaal,Ik kan het niet geloven, maar na 7 maanden had ik vanmorgen een duidelijk positieve zwangerschapstest in mijn handen! Twee dagen voor mijn NOD! Ik ben direct op de fiets gesprongen om een Clearblue test te halen en ook daar kwam direct Zwanger tevoorschijn, nu 2-3 weken. Zo bijzonder!! Mijn partner is op dit moment in het buitenland, dus ik zal het nog even voor mezelf moeten houden totdat hij thuis is.<br />Ik merk dat ik het zo spannend vind! Eerst maakte ik me altijd zorgen of het überhaupt lukte en nu merk ik dat die spanning zich gelijk doortrekt naar of het wel goed is en of het zou doorzetten. Maar we gaan van het positieve uit natuurlijk. Zo onwennig!<br />Ik heb alleen echt bijna geen zere borsten, maar vooral veel last van mijn onder rug en ook redelijk moe. Meer dames die hier al vroeg last van hebben? Ik loop ook voor andere klachten bij een manueel therapeut, kunnen die behandelingen kwaad in zo’n vroeg stadium?<br />Liefsssss<br /><br />

Ah gefeliciteerd meis wat fijn voor je!
Ik herken je klachten van dat termijn, de zere borsten kwamen bij ca 6 weken and never left! Haha. Spannende tijd voor je, veel plezier met het mooie nieuws aan je man vertellen als hij terugkomt!

Terug
Bovenaan