2 dagen voor NOD testen. Wie heeft er ervaring mee

<p style="text-align: left;">Hoi dames, ik zal eerst even een beetje mijn verhaal uitleggen.</p>
<p style="text-align: left;">Wij zijn nu 2.5 jaar aan het proberen om zwanger te worden. Afgelopen maand eerste onderzoeken bij de gyn gehad, bij mij is alles goed en bij mijn vriend helaas minder zaadcellen dan gemiddeld.</p>
<p style="text-align: left;">Nu hebben we deze ronde echt geklust op het moment van eisprong en ervoor zoals het hoort en zoals het advies was van de gyn. Zou wel heel veel geluk zijn als het raak is! Maar toch wel spannend nu.</p>
<p style="text-align: left;">Ik heb afgelopen woensdag een predictor early test gedaan (6 dagen voor nod) en die was negatief. Nu zit ik 2 dagen voor mijn nod en ik heb een vroege test van test point in huis. Zal ik nu wel of niet testen???</p>
<p style="text-align: left;">Groetjes Kim</p>
 
Hoi hoi

Mijn ervaring is dat ik heel licht positief teste 2 dagen voor mijn nod. Met een clear bleu plusjestest de digitale zei toen nog niet zwanger. Pas 2 dagen na mijn nod was de digitale positief dus ik maak niet snel hcg aan....

Wat dat betreft kun je nu nog niks zeggen ik ken zelfs hier mensen op het forum die 1 week na nod pas positief testen!

Blijf positief 😊
 
Dank je voor je reactie.

Ik lees ook vaak dat vrouwen zich anders voelen enz. Dat heb ik totaal niet. Op dikke witte afscheiding na ( sorry voor de details) en af een toe een krampje onder in mijn buik. Ik ga proberen te wachten tot maandag met testen. Dan heb ik mijn nod. En ondertussen idd postief blijven :)
 
Ik test uit principe niet meer voor NOD. Ik heb een aantal keer licht (vals) positief getest en werd dan alsnog ongesteld. En toen ik van de eerste na 2 jaar proberen wel zwanger was, testte ik 8 dagen overtijd pas positief  (of bedoelde je mij niet annemarie ;-))  Dus om alsnog teleurgesteld te worden en mezelf het nodige geld te besparen test ik niet eerder dan dat ik echt overtijd ben. Zijn nu 3 jaar bezig voor een 3e kindje. Overigens kun je het beste testen met de kruidvat 2 voor 5 euro testen. Zowel annemarie als ik hebben de nodige merken wel versleten hahaha.
 
Ik heb besloten toch te wachten met testen. Is wel erg moeilijk hihi.

<span style="line-height: 1.5;">4 dagen geleden toen ik naar het toilet ging had ik op het wc papier een beetje bloed zitten en vanavond weer. En dan begin je je toch wel echt druk te maken wat het kan betekenen enz. </span>

Geduld is een schone zaak hihi.
 
Hahahaha ja ik bedoelde jou supertje ☺

Klopt dat wij de nodige testen versleten hebben 😱 ik vind die ook erg fijn van de kruidvat. Ook hier test ik niet meer voor nod ook al wil ik nog zo graag ik doe het niet meer.

Geduld is zeker een schone zaak!

Ik duim voor je  ☺
 
Terug
Bovenaan