2 dagen voor NOD.....

A

Anoniem

Guest
Hallo Meiden,

2 dagen voor mijn NOD negatief getest!

Denk wel zwanger te kunnen zijn,maar de moed zakt me nu aardig in de schoenen.

Heeft iemand dit wel een meegemaakt dat je een paar dagen voor je NOD negatief test,maar op de dag zelf of na die tijd een positieve test kreeg??

liefs Caro

he Caro,

Volgens mij kun je pas testen op je NOD dag of erna...of heb jij een speciale test?

Knufje

Hoi hoi,

Ze zeggen dat je met sensitest 4 dagen voor je NOD al een positieve test  kunt hebben.

Vandaar dat ik ook de test 4 dagen voor mijn NOD heb gedaan,ik kon niet meer langer wachten,denk nu dat het beter was geweest dat ik wel gewacht zou hebben....

Nu ben ik erg onzeker,twijfel de hele tijd of het nu wel zo is of toch niet,schiet ook niet echt op!

liefs Caro

Hoi hoi,

Ik dacht ook dat je 4 dagen voor je NOD kon testen,
nou ik zou als ik jou w8en tot op de dag van je NOD
en test dan nog een keer het kan nog steeds zo zijn
dat je zwanger ben. Heeeeeeeel veeeeeeel succes!!!

Veel liefs Ronda

gerekend vanaf ELM (eerste dag laatste menstruatie)
    IU/L of MIU/ML
gerekend vanaf bevruchting

Niet zwanger
    < 5
    -

21 dagen
    0 - 5
    7 dagen

28 dagen
    3 - 426
    14 dagen

35 dagen
    18 - 7.340
    21 dagen

42 dagen
    1.080 - 56.500
    28 dagen

49 - 56 dagen
    7.650 - 229.000
    35 - 42 dagen

57 - 78 dagen
    25.700 - 288.000
    43 - 56 dagen

79 - 100 dagen
    13.300 - 253.000
    57 - 78 dagen

2de trimester
    4.060 - 65.400
    17 - 24 weken

3de trimester
    3.640 - 117.000
    25 weken - bevalling

Na bevalling
    < 5
    -

Hoi hier in dit schema kun je zien hoe je HCG waarden zijn die de uitslag van je test bepalen. Zoals je ziet beginnen de waardes pas echt hoger te worden als je 4-5 weken zwanger bent. Dus 3 1/2 week is nog krap de HCG waarden zijn nog niet zo hoog dan. Dus test volgense week nog eens!!! Succes

Hoi Caro,

Ik hoop voor je dat je toch zwanger bent. Ik ben tenminste al flink aan het duimen. Ik ben afgelopen maandag voor de eerste keer ongi geworden na m'n MK. Kunnen we eindelijk weer gericht gaan klussen. Ik had stiekem gehoopt dat ik zwanger was, maar helaas. We gaan gewoon verder. Heel veel succes met testen!
Groetjes Lucielle

Hoi dames,

Bedankt dat jullie voor me gaan duimen,dan moet t helemaal goed komen,dat kan niet anders

Morgen mijn NOD,maar nog niks te bekennen.
Ik wou eigenlijk morgen weer testen,maar ik wacht toch nog maar even een dagje,als er morgen nog geen ongi is dan ga ik vrijdagochtend testen!

Iedereen succes,hoop dat onze dromen snel werkelijkheid zullen worden

liefs Caro

Terug
Bovenaan