2 dagen vruchtbaar slijm, dan weer niet, dan weer wel..

<p>Hi! </p><p>De titel zegt het al een beetje, ik heb afgelopen zondag en maandag vruchtbaar slijm gezien. Daarna een aantal dagen niet en nou vandaag echt een hele dikke sliert rekbaar, doorzichtig slijm (sorry voor de details hoor!) Maar nou heb ik gisteravond dus ook seks gehad, twijfel dus giga of het cervixslijm is of sperma... Zit nu op dag 22, geen idee wanneer m'n nod is want afgelopen maand was m'n cyclus  16 dagen en de twee keer daarvoor 32 dagen.. </p><p>Gisteravond wel behoorlijk last gehad van steken links in m'n onderbuik/lies maar dat had ik maandag ook (dag 18, wat meer overeen zou komen met de eisprong als je een cyclus van 32 dagen hebt). </p><p>Ik snap er dus niks meer van haha en het enige wat we kunnen doen je afwachten! Maar vraag me af wat jullie denken. </p><p> </p><p> </p>

Het kan van alles zijn. Het enige wat je zou kunnen doen zodat je zeker weet wanneer je je eisprong hebt is een ovulatietest. 
Vruchtbaar slijm kan ongeveer 3-4 dagen voor je eisprong beginnen en aanhouden tot 1a2 dagen erna (wel veel minder)
Ikzelf heb de dag van mijn eisprong echt een paar keer een dikke prop rekbaar slijm en zo'n 2 dagen ervoor dat het heel vochtig is beneden. Maar dat is een voorbeeld van de miljoenen. Dus als je echt zekerheid wil is ovulatietesten of temperaturen de oplossing.

Succes!

Ik had dat de laatste 2 ovulaties ook, 2 dagen slijm al 5 dagen voor eisprong en toen weer twee dagen niet en toen weer een dag wel. 

Ik heb net een ovulatietest gedaan, iets in me zei dat ik het toch moest testen. Nou ik ben heel blij dat ik dat gedaan heb. Ziet er naar uit dat ik een nog langere cyclus heb deze maand (of een korte LF maar dat hoop ik niet)

Koop gewoon ovulatietesten. Dan weet je het in elk geval zeker. Ik had nml nooit vruchtbaar slijm en een vriendin van me had het wel, maar die zat er alsnog dagen naast met haar ovulatie. Ik vind dit dus echt geen betrouwbare manier om je eisprong te vinden. 

Terug
Bovenaan