2 de echo gehad

gisteren de 2 echo gehad ons boontje was goed gegroeid en hartje klopte mooi volgens de berekeningen 7 weken en 1 dag zwanger.
over 3 weekjes weer een echo.
had gedacht er wat rustiger onder te zijn, maar helaas de spanning blijft.

liefs

Gefeliciteerd! Ze zeggen toch dat als je het hartje hebt gezien dat het dan een redelijk kleine kans is dat het nog fout gaat.. Maar kan me voorstellen dat je toch weer zenuwachtig bent voor de volgende echo.. Ik heb vandaag mijn 2de echo. Hoop zo dat het hartje klopt en de baby op schema zit.

Wat rot voor je dat de spanning blijft.
Ik kan me van mijn eerste zwangerschap herinneren (en ik had alleen de standaardecho's) dat ik pas geruster werd toen ik mijn kindje eenmaal kon voelen. Daarvoor wist ik vlak voor ieder bezoek aan de vk ZEKER dat het allemaal neit meer goed was, en dat mijn kindje vast overleden zou zijn. En pas als ik dan weer het hartje hoorde, was ik weer gerustgesteld.

Wel heel fijn dat je nu een mooie echo met een goed kloppend hartje hebt. Vind je het ook niet ontzettend bijzonder om dat te zien??

Liefs,

T

ja vind en vond het super bijzonder maar heb 2 keer miskraam gehad met 12 weken en daarvoor een perfect kloppend hartje gezien, daarna een buitenbaarmoedelijke ennog vroege miskraam, dus kan dat enorm moeilijk los laten. dus denk dat pas rustig wordt naar 15 weken (hope sow)

liefs

hallo
ik heb maandag de 16e een echo gehad en had volop zenuwen om dat ik bang was dat het hartje niet meer klopte.
ik ben 1 week voor uit gezet ik hoef nog maar 1 week dan ben ik 3 maanden zwanger .
ik ben op 6 augustus uit gerekend hoop dat ik snel me baby weer zie.

liefs D

Terug
Bovenaan