2 dgn overtijd, vanmorgen negatief getest.

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden!

Ik ben vandaag 2 dagen overtijd. Ik had zaterdag last van ongikrampen maar ben het dus nog niet. Wel vreemd, normaal als ik die krampen heb wordt ik het vrijwel direct. Vanmorgen dus getest maar helaas negatief. Kan het zo zijn dat ik te vroeg ben met testen? Ik heb nu namelijk helemaal niet het gevoel dat ik nog ongi ga worden. Ik heb een zeer regelmatige   cyclus van 24 dagen. Wat een spannende dagen zeg.....

Groetjes Syllie

Hoi
Ik ken je niet zo goed maar ben je al lang bezig? Als je net begonnen ben kan het zijn dat je lichaam zich nog aan het ontpillen is en je lichaam wat van slag is. Maar sorry als je al langer bezig bent. Als dat zo is kan het natuurlijk zijn dat je te weinig hcg hebt. Vaak kun je pas na 1 week een positieve test hebben. Sommigen hier al een paar dagen voor hun nod maar dat vindt ik uitzonderlijk. Ik zou nog 2 dagen wachten en dan hoop ik dat je 2 dikke strepen zult zien!!!

groetjes Costa

Hoi Costa,

Bedankt voor je reactie. We zitten nu in ronde 6 voor ons 1e kindje. En jij? Ik hoop dat ik inderdaad te vroeg was met testen. Ik wacht het af en hoop dat de red devils deze maand niet komen!

liefs Syllie  

Hoi

Ik ga nu ronde 12 in. In januari heb ik een mk gehad. We zijn bezig dus vanaf augustus vorig jaar. Het is trouwens ook zo dat het gemiddeld een half jaar tot een jaar duurt eer je zwanger kan raken. Dus......we houden moed!!

groetjes Costa

Wat erg dat je in jan een mk hebt gehad! Ik hoop voor je dat het nu snel raak is. Wij zijn nu zoals ik al eerder zei een half jaar bezig en ik vind het al lang duren, maar als ik hier soms lees hoelang sommige al bezig zijn.....jeetje dan is een half jaar zo lang nog niet. Ik hoop maar dat ik snel duidelijkheid heb want dat wachten wordt je niet goed van! We gaan dit weekend een weekendje weg, zul je net zien dat de devils precies dan komen!
Getver,moet vanmiddag werken, ik heb geen zin met dit mooie weer! Succes met zwanger worden!

liefs Syllie

Terug
Bovenaan