2 eisprongen???

Hallo!!

Nou schaam schaam daar kom ik met de meest domme vraag op het hele forum ik heb al veel gelezen maar heb hier niets over gezien maar kan je 2 eisprongen hebben in 1 cyclus???

Ik heb mijn ei eerder gehad deze maand dan verwacht en voor mijn gevoel niet hlemaal op tijd geklust.Had mijn ei afgelopen woensdag en had hem deze woensdag pas verwacht maar nu heb ik weer zo'n gek zeurdrig gevoel in mijn buik met een soort van steken heel kort binnen in richting anus (Sorry) alsof ik ongi ga worden weet mijn ei voelt anders maar wat is dit dan????

Ik hoop dat iemand iets weet? Mijn nod is 7 december maar volgens mij is dit weer een verloren maand stomme cyclus ook grrrrrrrr

liefs nathalie

hoi

het kan wel 2 eisprongen van elke kant een maar die komen vrijwel tegelijk en dan heb je ook meer kans om een 2ling te krijgen.het is niet zo dat je vandaag een eisprong hebt en volgende week nog een. mijn zusje heeft heel lang onderzoeken gehad in het zieken huis en dat hebben ze zo haar vertelt omdat zij ook een keer 2 eitjes had klaarstaan.  maar het is geen domme vraag hoor die bestaan niet.

groetjes kristel

Nee hoor helemaal niet dom, maar wel logisch te beredeneren. Het is namelijk de manier om zwanger te worden van een twee eiige tweeling.

Heb overgins maanden geleden wel eens gelezen van iemand die een tweeling heeft gekregen, waarbij de eerste echo echt duidelijk aangaf dat er een week tussen de bevruchting van beide eitjes had gezeten. Dus ze hoeven niet altijd tegelijk te springen. Iki weet niet hoe het zit als ze van dezelfde kant komen, maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat er van iedere eierstok één komt.

En een vrouwenlichaam laat zich nou eenmaal niet dwingen naar wat de nrom is, dus alles is mogelijk.

Miep

Terug
Bovenaan