<p>Sinds een 2 weken word onze jongen die de 16de 2 word om tussen 5 en 6 in de ochtend wakker..</p><p>Dachten ivm het licht maar nu de kamer geheel donker word hij nog wakker.</p><p>Hij gaat rond 18.30 a 19.00 naar bed(gaat dan ook goed slapen, komt niet uit bed of huilt niet), maar of het nu 20.00 of 21.00 is meneertje is gewoon om de zelfde tijd wakker.</p><p>Nu doe ik als hij gaat huilen klinkt hij beetje in paniek ga ik er heen blijf ik op zijn kamer en probeer te troosten en zeg het is nog wel heel vroeg we gaan zo nog even slapen. (Slaapt hier niet meer in een ledikantke) ik doe vaak ivm nog 2 kids na 30 a 45 minuuten ga ik hem halen en dan gaat hij rustig een filmpje kijken nog in bed bij me en kan ik nog even slapen, maar dit willen we niet als gewoonte maken dus vragen ons af wat we kunnen doen? Er heen als hij wakker word of juist niet? Gewoon laten liggen tot hij weer in slaap valt, bij ons houden, iets van een fles pap(krijgt hij overings niet meer)</p><p>We weten het even niet maar gezien ik nooit zo vroeg op hoef breekt me dit wel op.. heb namelijk veel slaap nodig </p>