2 jaar geleden stierf mijn dochter en ik krijg nu een mail van Jongen Gezinnen: Hoera, 2 jaar!

Ik ben boos en verdrietig, en als uiterste middel maak ik gebruik/misbruik van dit forum.

Bijna 2 jaar geleden werd onze dochter kerngezond thuis geboren. 2 uur na de geboorte kreeg zij plotseling een bloedneus. Dit werd heel snel heel erg. Om een lang verhaal kort te maken: 3,5 uur na de geboorte is zij overleden, volkomen onverwacht dus!

Hier heb ik het, ondanks dat we 7 maanden geleden weer een dochter kregen, nog steeds heel erg moeilijk mee.

Het wordt me door Jonge Gezinnen niet gemakkelijker gemaakt. Na heel veel bellen, mailen en schrijven lukte me het eindelijk de reclame mailtjes stop te zetten. Na 1 jaar kreeg ik toch weer een mail: Hoera, je kindje is bijna 1 jaar!

Weer gebeld: uitgebreide excuses van een aardige mevrouw aan de telefoon. Het mailadres zou nu echt geschrapt worden.

En wat krijg ik vandaag:

Hoera, je kindje is bijna 2 jaar! Koop dit en koop dat!!!

Tja, helpt het nog om weer te bellen? Misschien via het forum?

Ja dat zijn echt dingen om heel boos over te worden!
En vooral als je ze geinformeerd hebt...
Ik had het ook vorige week een brief van het kinderdagverblijf...t.a.v kindje 1 en een brief t.a.v kindje 2.
En dat is al helemaal zo onpersoonlijk, maar goed hun zijn verder ook niet op de hoogte.
Soms krijg je ook nog wel eens een telefoontje of we een spaarrekening willen openen voor Elise En Joshua*...maar ja dan zeg ik ook niks...ik sla dan dicht en hang snel op!
Maar goed dat zijn echt pijnlijke dingen.

Groetjes Linda

Hier wil ik even ook op reageren
Ik heb geen kindje verloren.
Wij hebben ons kindje nog na een een hele slechte start.
wij worden heel de tijd gebeld door een telefoonniste die de boekjes van Donald duck wil verkopen.
Ik heb al een paar keer aangegeven dat ze niet terug hoeven te bellen,omdat mijn zoontje niet kan lezen omdat hij blind is.
Maar toch bellen ze weer.
Ze hebben totaal al 3 keer gebeld.
En dat doet mij ook heel zeer.
Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie daar grote verdriet van hebben.

Gr 3003

Hallo,

Ik herken dit helemaal. Toen ik zwanger was van onze eerste dochter heeft iemand ons aangemeld voor zo ´n `blije doos ´ of zoiets. Daar zijn heel veel bedrijven aangekoppeld,maar de organisatie die voor de doos zorgt, weet niet eens naar welke bedrijven je gegevens gaan. Mijn dochter was overleden met 22 weken zwangerschap. Ze, Beau*,  is op 7 december 2005 geboren.  In de oorspronkelijke maand dat  ik was uitgerekend, werd ik overspoeld door allerlei telefoontjes en mailingen over allerlei dingen. Ik moest iedere keer weer mijn verhaal doen en raakte daardoor vreselijk in een dip. Ook de Donald Duck moet ik iedere keer weer informeren dat ik geen interesse heb.
Toen ik zwanger was van mijn tweede  dochter heb ik iedereen  gevraagd mij niet meer op te geven ergens voor. Dat is ook gebeurd.
Maar tot mijn grote verbazing krijg ik nog steeds  post en telefoontjes  voor onze eerste dochter. Iedere keer weer wordt gezegd dat je gegevens verwijderd worden, maar helaas. De delete-knop is nog niet  gevonden bij veel bedrijven.

Ik  weet niet of er iemand  meeleest van Jonge  Gezinnen of van Felicitas of iets dergelijks, maar ik hoop dat het helpt om het hier te melden.

Groetjes,
Marie-José (moeder van Beau* en Britt).  

hallo,

ooh het is zo confronterend!! Het lijkt wel of ze er helemaal geen rekening mee willen houden, dat het niet allemaal vanzelfsprekend is.
ook ik had het met een tijdschrift. Elke maand weer die blije kindertjes en jonge blije moeders op de cover. Het heeft een jaar geduurd voor ze ermee stopten!

Succes,

Ruth

halo ik herken dat ook kreeg zelf het sofi numer van haar thuis en bij dat ze een jaar zou worden kreeg ik 6 flessen opvolg melk ben uitgevalen tegen nutria durven mij echt niks meer te stuurennuden haahh heb ook een zoontje van 7 maanden nu maar ik merk ook dat het heel moelijk is en ze lijken als 2 drupels op elkaar liefs jolanda

halo ik herken dat ook kreeg zelf het sofi numer van haar thuis en bij dat ze een jaar zou worden kreeg ik 6 flessen opvolg melk ben uitgevalen tegen nutria durven mij echt niks meer te stuurennuden haahh heb ook een zoontje van 7 maanden nu maar ik merk ook dat het heel moelijk is en ze lijken als 2 drupels op elkaar liefs jolanda

Terug
Bovenaan