2 jaar

jaja morgen is het voor ons zover, Daniëlle word alweer 2 jaar. natuurlijk zo trots als een pauw op onze meid (ook al kan ik haar soms achter het behang plakken, maar ik denk dat dat vaker aan mij ligt met mijn hormonen en korte lontje dan aan haar)

wederom even terugkijkend op een druk jaar, waar ze vorig jaar de avond voor haar eerste verjaardag haar eerste stapjes los zette...rennen we er nu vaak zat achteraan en daagt ze ons heerlijk uit....van een afhankelijk kindje tot een ondeugende peuter. 1 met pretoogjes als ze wat boefigs doet...heerlijk, maar wat is het soms moeilijk omje lach te houden als ze iet doet wat niet mag....haar vingertje is klein maar ze wikkelt ons er m,et gemak omheen. zeker papa is zo verkocht door haar charmes hihi...
ik moet wel zeggen, het wordt echt steeds leuker, je praat nu met ze, ze kunnen uitleggen wat ze willen (al is dat soms enkel met ja of nee) het moederen met de pop is geweldig om te zien en ik kijk er al naar uit met de baby dadelijk...al is ze nog wat wild dus mama moet goed opletten hahaha...

Lieve Daniëlle, hartelijk gefeliciteerd en ook al wordt je al een grote meid, voor mij blijf je mn kleine meisje....

zo de hormoontjes hebben weer gesproken ahahahaha

groetjes Veronique

Terug
Bovenaan