2 juni eerste afspraak bij de gyn.

He hallo,

Gister dus een heel kort gesprek gehad met mijn huisarts. Lief mens en ze stuurt ons gelijk door naar de gyn. Dus ook wij gaan de 'triple M' in!

Ik mocht kiezen uit 3 ziekenhuizen (het voordeel van de grote stad).
Vandaag de verwijsbrief opgehaald en gebeld voor een afspraak. De eerste afspraak kon pas over 4 weken, maar dan zit ik  waarschijnlijk midden in mijn ongi-periode en dat vind ik toch niet helemaal alles tijdens inwendig onderzoek....

Dus mijn afspraak uitgesteld tot 2 juni. Eigenlijk wel even lekker hoor! Vooral voor mijn mannetje. Ik spring altijd gelijk overal in het diepe, maar ik merkte dat hij nog wat aanpassingstijd nodig had. We konden ook nog naar de wachttijden in de andere ziekenhuizen kijken, maar we vinden het wel even goed zo!

Ik moet dus gewoon wat geduldiger zijn. We moeten het toch echt samen doen!
Dus we mogen het nog 1 ronde zelf proberen.

Jullie deze periode veel succes en ik blijf lekker meelezen en meeleven!

Liefs
Belle.

Hoi belle

'Veel succes bij de gyn het is nog even wachten.
Ik hoop dat er niets of niet veel aan de hand is en zal voor jullie duimen.

groetjes rozemarijn

Hallo,

Alvast heel veel succes bij de gyn.

Het is goed dat je vriend nog even de tijd heeft om eraan te gaan wennen, dat moest die van mij ook. Voor mannen is het ook niet altijd makkelijk.

Ach je moet maar zo denken het is voor een goed doel!!!

Liefs Belinda

Hey Belle,

Geniet nog maar even van de rust. Het zal vast even hectisch worden met alle afspraken. Ik hoop voor je dat je uiteindelijk deze afspraak niet eens nodig hebt en dat jullie spontaan zwanger worden.

Succes ermee!
Liefs
patricia

Hoi Belle,

Het zal zeker wat rust geven te weten dat er straks verder gekeken wordt wat er evt. aan de hand kan zijn. De eerste onderzoekjes vallen best wel mee hoor! Heeft de HA nog iets gezegd tegen jou over wat de oorzaak kan zijn van de te korte luteale fase?

Zelf ben ik net weer terug geweest bij de gyn. Vorige maand heeft hij op de echo geizen dat er geen eisprong aankwam, terwijl mijn progesterongehalte, zeer hoog was (dus toch een eisprong)! Hij was hier erg verbaasd over. Hij zei dat, dat eigenlijk helemaal niet kon.
Hij was dan ook erg benieuwd naar hoe deze cyclus zal verlopen. Afwachten maar.

Veel succes bij de gyneacoloog!

Groetjes T.

Terug
Bovenaan