2 juni of 9 juni.... spannend hoor!

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen!

Mijn eerste zelfstandige cyclus na de pil duurde 35 dagen, maar nu denk ik dat ik misschien deze week mijn ei heb gevoeld en dan zou ik op een cyclus van 28 dagen uitkomen.... in dat geval zou mijn NOD 2 juni zijn....
Hebben flink geklust de afgelopen dagen, maar we gaan nog maar even door voor de zekerheid, voor het geval ik mn ei niet gevoeld heb.... dan zou ik rond 9 juni mn NOD hebben....
Is wel erg spannend hoor, als het 2 juni niet komt ga ik wel wachten met testen tot na 9 juni, als ik dat vol houdt....

Nog meer meiden die rond 1 van deze dagen ook NOD hebben??

Liefs Suus

Ik ben bezig met ovutesten en gisteren was de test al posi maar vandaag was tie superposi. t streepje was bekant zwart dus mn eisprong komt waarschijnlijk vandaag nog :) :) en tel daar twee weken bij op dan kom je op ongeveer 2 of 3 juni dus.....

Oeeee spannend joh.... dat word dus flink klussen vant weekend he?!
Ben je al lang bezig met die testen?? Waar kun je die halen dan? Ik begin daar nog maar niet aan, wacht liever tot we wat langer bezig zijn, we zitten nu net pas in ronde 1 dus.....

Nou duim ook voor jou dat het raak is hoor!

Suus

Wij zijn al sinds sept vorig jaar bezig en ik heb een zeer onregelmatige cyclus en was t eigenlijk zat want t klussen werd een verplichting en aangezien t bij mij niet duidelijk was wanneer mn eisprong was heb ik deze maand testen besteld op internet van matcare.
Tis een zwanger worden set met 10 strips ovulatietesten en twee strip zwangerschapstesten voor ik geloof 12 of 14 euro ofzo.

Ben er op dag 11 van mn cyclus mee begonnen en dacht op dag 14 mn eisprong te hebben gehad want ik verloor helder slijm maar dat bleek dus niet zo te zijn want
nu heb ik krampjes en gevoelige borsten en de test is positief (gister al) dus mn eisprong kan zo ieder moment komen dus heb voor dit weekend idd en nieuwe hobby
Zit nu trouwens al op dag 22 dus t wordt weer een lange cyclus deze keer, maar goed kannu gericht klussen dus ik hoop dat t de laatste keer was voorlopig dat ik zo lang moest wachten.

Vergeet wat: ik hoop voor je dat je de testen niet nodig hebt maar dat t snel raak mag ziijn !!!!

Groetjes Moon

Ja inderdaad, als je al een tijdje bezig bent en je cyclus is zo onregelmatig dan zou ik het ook doen hoor, maar ik hoop eigenlijk dat wij dat niet nodig gaan zijn..... Het geeft jullie in ieder geval welduidelijkheid, is ook wel fijn, dan weet je in ieder geval dat je op het juiste moment hebt geklust!
Heel veel klusplezier dit weekend en hou me op de hoogte oke?!
Zal ik ook doen.... en bedankt voor je reactie!
Suus

Hoi meiden,

ik heb mn NOD op 2 juni! Spannend. Voor ons tweede ronde, eerste kindje, dus geen ovu-testen voorlopig. Heb ook een mooie regelmatige cyclus (28 dagen)...

Succes!

Ukkie26

Hoi Ukkie,

Ideaal zo'n regelmatige cyclus! Ik weet het nog niet want heb er nog maar  1 gehad en zitten nu dus ook nog in ronde 1, weet niet precies wanneer de volgende komt, maar hou 2 of 9 juni aan.....

Jullie dus ook flink klussen nu?

Suus

Terug
Bovenaan