2 keer CTG gehad!!!

Hey meiden,

Ja hier is het nog steeds rustig nog geen weeën!!!! We hebben donderdag en gisteren een CTG gehad hier in het ziekenhuis, donderdag was de beeb te rustig en daarom moesten we gisteren terugkomen. Nu was hij of zij erg actief dus goede CTG geen weeënactiviteit helaas en de baarmoederhals was wel wat korter maar nog geen ontsluiting!!! Dus wachten we af!!! Herkend iemand die pijn in de liezen en bekken had dit bij ons eerste kindje niet die is ook 3 weekjes te vroeg geboren???

Succes meiden die aan het bevallen zijn of moeten wachten!!!

Liefs Sandy bijn 39wk

Hoi Sandy,

fijn he, om even te zien dat alles goed gaat daarbinnen...  En ja, ze willen de baby inderdaad wel actief zien.  Ik mag dan draaien: op mn zij en dan weer op de andere.
Ik voelde het kindje vanaf donderdag  wat minder voor mijn gevoel (ben ook grieperig) en mag eventueel komen als ik me zorgen maak. Das wel fijn!
De pijn herken ik niet zo. Wel buikpijn, maar dat zijn gewoon mijn darmen. En de klachten van mijn bekken...

Succes ermee!

groetjes Natasja

Die pijn herken ik wel ja! Ik ben bij de 1e ingeleid bij 37 weken en toen had ik die pijntjes niet.   Was er te vroeg voor denk ik.  Ik ben nu ruim 39 weken en heb geen idee wat ik kan verwachten.

gr.Ing

Hoi hoi,

Giteren weer op controle geweest en nu was de CTG weer niet goed het kindje was te rustig volgens de Gynecoloog, nu moet ik woensdag weer terugkomen!!!
Heeft iemand hier ervaring mee denk nu weleens wat als er wat mis is, oh wat gek van onzekerheid!!!
Pffff hoop dat de bevalling gauw gaat beginnen en dat mijn onzekerheid weg zal zijn!!!
Succes meiden!!!

Liefs Sandy 39wk precies  

Hai Sandy,

Hoop voor je dat het snel zal beginnen zodat je ook van de onzekerheid af bent. Aan de andere kant zeggen ze natuurlijk altijd dat jij het niet in de hand hebt, en dat de baby het "startsein" geeft.
De pijn in mijn liezen/ bekken , herken ik gedeeltelijk. Ik heb er nog eentje van net 2 jaar rondlopen en als ik die optil (ik kan het niet altijd laten...) heb ik daarna vreselijke pijn. Ik weet dat als ik me rustig hou, er geen last van heb. Maar ja..je rustig houden met zo'n ondernemend mannetje om je heen valt niet altijd mee!!

Ik ben vandaag precies 38 weken en voel me eigenlijk nog wel goed. Van mij mag het nog wel even blijven zitten. Ik zie wel een beetje op tegen de bevalling. Maar dat is meer omdat ik er tegen op zie om met weeen in de auto naar het ziekenhuis te moeten. Mn VK stelt me iedere keer wel weer op mn gemak en zegt dat ze er bij blijft, dus het zal allemaal wel goed komen.

Nou meid, veel sterkte in ieder geval!!
Gr Antoi

Hoi hoi,

Vandaag weer terug geweest naar het ziekenhuis!!! Is maar een klein stukje lopen maar dat gaat nu zeer moeilijk maar heb het gered!!! Nu was de CTG weer goed dus hoefde me geen zorgen te maken als er iets was moest ik gewoon terugkomen maakt niet uit wanneer en hoe laat!!! Ben wel opgelucht maar aan de andere kant had ik ook gehoopt dat ik wat ontsluiting zou hebben niet dus!!!! Helemaal geen weeën niks!! Nu is ons dochertje ook nog ziek dat kan er ook wel bij dus al met al gaat het ff minder met me!!!
Hoop dat het bij jullie beter gaat!!!

Liefs Sandy 39wk en 1 dag

ff weer update ben nu zelf ook gieperig bleh bleh alles doet pijn wat een ellende zo zeg!!!
Hoop dat ik gauw opknapschiet niet op als je nu moet bevallen en je niet lekker voelt!!!
Hoe gaat het met jullie???

Liefs Sandy 39wk en 2dgn

Terug
Bovenaan