2 keer positieve ovulatie test ?!

<p>Hallo!  Ik heb even advies nodig. Op 27/8 dacht ik een positieve ovulatie test te hebben, maar vandaag werd die terug heel donker.   kijken jullie even mee? Dankjewel! </p><p> </p><p>blijkbaar krijg ik de foto's er niet goed op, hoe voeg ik die toe?</p>

Was die de 27ste misschien heel licht? Ik heb ook met ovulatietesten gewerkt en de ene dag was die licht en denk twee dagen later erg donker. Ik heb dat toen geïnterpreteerd als licht = ovulatie komt eraan en donker = ovulatie.
Ik heb rond die periode om de 1 a 2 dagen gevreeën en inmiddels een aantal weken zwanger. 

Succes!

Heb telkens binnen de 5 minuten gekeken, daarna niet meer omdat ze idd zeggen dat het nog verandert. 

Mij lijkt het alsof ik 2 keer een donkere streep had, 27/8 en vandaag.. jammer dat ik geen foto toegevoegd krijg. 

Ik heb dit ook wel eens gehad, ik had 2 keer een (digitale dus kan je eigenlijk niet verkeerd mee zijn) positieve ovulatietest met 9 dagen ertussen. Heel vreemd, was niet zwanger die ronde, de ronde erna wel. Kan gebeuren vermoed ik. De huisarts vond er ook niets raar aan 

@gebruiker10262159, ik had 4 dagen een streepje en daarna gestopt omdat ik het vermoeden had dat de ovulatie toch wel geweest moest zijn. eerst twee dagen lichte streep en daarna twee dagen donkere streep

Terug
Bovenaan