2 keer positieve ovulatietest

• Onderwerp starter Gebruikeranoniemm
  • Startdatum
G

Gebruikeranoniemm

Guest
Hallo allemaal, 

Wij zijn bezig voor ons 2e kindje, maar ik begrijp even niets van mijn cyclus, namelijk het volgende;
Ik heb 1 juli een positieve ovulatietest gehad. Mijn nod was dus +/- 18 juli. Maar ik werd niet ongesteld. Op 21 juli leek ik weer vruchtbaar slijm te hebben, dus nog een keer een ovulatietest gedaan en deze was weer positief. De volgende dag was die negatief. En de 23e werd ik ongesteld dacht ik. Maar dit duurde maar 2 dagen (normaal 4/5 dagen) Ik weet nu echt niet waar ik zit in mij cyclus, waarom heb ik 2 keer in een cyclus een positieve ovulatietest?
Ik heb trouwens de clearblue met smiley gebruikt, dus weet zeker dat ze beide positief waren.

Bedankt voor jullie reacties alvast.

Ja dat heb ik dus ook. Ik kom er ook niet meer uit

Ja raar. Ik ga er vanuit dat het toch echt mijn menstruatie was, maar het blijft toch in mijn hoofd zitten.

Ja, al verschillende. Sinds ik ben gaan bloeden heb ik geen zwangerschapstest meer gedaan. En jij?

[quote quote=10472537]Ja, al verschillende. Sinds ik ben gaan bloeden heb ik geen zwangerschapstest meer gedaan. En jij?[/quote]Het komt wel eens voor dat een ovulatietest positief blijft indien je al zwanger bent. Je geeft aan dat de bloeding kort was, het zou ook een innestellingsbloeding geweest kunnen zijn.

Ja, daar hoopte ik natuurlijk echt op dat het een innestellingbloeding was. Maar ik heb na die positieve ovulatietest ook weer een aantal negatieve ovulatietesten gehad. Vandaag heb ik nog meer ovulatietesten+zwangerschapstesten binnen gekregen (ben nu aan het werk) dus morgenvroeg ga ik nog 1 keer een zwangerschapstest doen, zodat ik zeker weet dat het echt een menstruatie was.

Terug
Bovenaan