2 keer zwanger binnen anderhalf jaar...

A

Anoniem

Guest
Ik heb een fantastische dochter die vandaag precies  8
maanden is. Ben nu 6-7 weken zwanger...
Het leek mij en mijn man geweldig om twee kleine
ukkies samen op te zien groeien...
Lijkt me best zwaar worden straks...Ga in april ook nog
verhuizen...

Zijn er moeders die ervaringen hebben met 2 zwangerschappen
binnen anderhalf jaar en-of 2 kinderen onder de anderhalf...

Liefs, Judith

Hihi wat grappig, heb net ook een bericht hier over geplaatst.
Ben benieuwd naar de reacties....

xx Syrah

Mijn twee meiden schelen 16 maanden. Echt geweldig om te zien hoe die met elkaar omgingen en nog gaan. Ondertussen zijn ze 6 en 7 jaar. Ze gaan samen sporten, ze hebben echt veel aan elkaar. En net als andere kinderen maken ze ruzie.

De eerste tijd heb je natuurlijkw el dubbele poepluiers, maar dat stimuleert ook weer om te proberen daar vlot weer van af te komen. Tja het is misschien een heel gesleep, maar dat wordt uiteindelijk weer makkelijker.

Wat betreft de zwnagerschappen. De eerste was heel zwaar, de tweede viel eigenlijk ontzettend mee.

Nu ben ik ook weer in één jaar tijd twee keer zwanger. Vorig jaar ben ik eind april bevallen na 18 weken zwnagerschap en nu ben ik bijna 30 weken zwanger. Voor mijn gevoel ben ik echt al een jaar zwnager, meta lle kwalen van dien. Dit voelt dan ook wel zwaarder dan de zwangerschappen van mijn meiden. Maar dat heeft misschien ook te maken met de extra emoties van het bevallen terwijl je met lege handen naar huis gaat en ik ben natuurlijk ook een stuk ouder dan bij mijn twee oudste.

Het is dus leuk om twee kinderen achter elkaar te krijgen, maar het is nu ook erg leuk dat mijn meiden het zo bewust meemaken dat er een kleintje aankomt.

Geniet er van.

Miep

Hoi Hoi,

Ik ben 1 juni 2005 mama geworden van Milena,die met een keizersnede is geboren.Ben nu alweer bijna 11 weken van de tweede zwanger.Heb weinig last van de algemene kwaaltjes maar helaas wel van mijn rug en bekken,wat ik de eerste keer ook had.
Onze kids schelen dus straks maar 15 maanden.
Zal idd in het begin druk zijn maar daarna kunnen ze veel aan elkaar hebben.

Peggy

Hoi,
Ik heb een zoontje van net 3 jaar en een zoontje van 1.5 jaar.
Tijdens de zwangerschap van de tweede zijn we ook verhuisd. Het was heel zwaar, doe vooral rustig aan en luister naar je lijf.  Ik vond het wel jammerdat  ik met de oudste veel minder  kon doen en door  m'n  eigen lichamelijke toestand, (dikke buik die in de weg zit en veel rugpijn.)
Maar het was alemaal de moeite waard. Inmiddels ben ik 9 weken zwanger van de derde
dus er zit weer niet zoveel tijd tussen. Ik vind het fantastisch dat het zo gelopen is.Ik doe  rustig aan en geniet er dubbel van omdat het waarschijnlijk de laatste keer is.
 Mijn twee jongens spelen heerlijk met elkaar en ik hoop dat ons derde kindje bij hun net zo welkom zal zijn als bij mij en mijn man.
Gr. Son

hoi hoi
mijn kindjes schelen 13 maanden
ze zijn nu 3 en 4
erg leuk hoor!
groetjes diana

Hallo Judith,
wij hebben drie kindjes gekregen binnen de 3,5 jaar.
Erg druk, maar ook gezellig
weet je, strkas is het even druk (poepluiers slaapjes) maar nu zijn ze 6, 4,5 en bijna 3 en nu kun je weer van alles   ze spelen erg leuk met elkaar, 's avonds kun je ze optijd in bed stoppen. Want ik vind   het wel lekker dat ik ze   's avonds   alledrie om 19.00 uur in bed heb liggen Even tijd voor mezelf.
Ook later hebben ze veel aan elkaar.
En nu vinden ze het geweldig en kunnen ze op en top genieten van hun pasgeboren zusje.
Ik vind het geweldig. Heerlijk. Nu even druk, maar straks hebben ze erg veel aan elkaar.
Het komt vast goed,
lieve groet,
Anne-Fieke

Terug
Bovenaan