2 kusjes niet genoeg.. (Filmpje)

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

De naam van de Topic zegt het al..
Kay had niet aan twee kusjes genoeg!!

Hij zat, na zijn boterhammen actie, mij heel verontwaardig aan te kijken. Toen ik vroeg of hij een kusje wilde begon hij te lachen en strekte hij zijn armpjes al uit. Maar er moest snel genoeg nog een kus volgen. Na twee dikke pakkerds zag je aan zijn gezicht dat hij er nog lang niet genoeg van had!!

Camera toen maar uit gezet en hem hem lekker bij me gepakt om even ongeneerd te knuffelen.. Heerlijk!!

Zie hier het resultaat;

Kay, met "fluffy" haar, in zijn kinderstoel met mama's kus in de aanslag..

http://ess77.hyves.nl/fotos/82521143/0/s5uQ/

Hebben jullie ook foto's of video's van een "knuffelmoment"?
Laat zien!!!

Esmé mv Kay

O wat een heerlijk filmpje!!! Geweldig! Een lekker troeteldiertje is het!
Mijn Hjerre ook, maar helaas even niet naar mij, daarvoor zijn er op het moment teveel verzorgers om hem heen helaas! Dat komt allemaal wel weer terug, daar ben ik niet bang voor! Een heerlijk ventje hoor!

Groetjes Hanneke

Aaaah wat een schattig filmpje!

Finn is ook zo'n ontzettende kroelkip. Hij kan ook echt laten merken dat ie wil knuffelen.
Meestal door een kopstoot te geven en dan "aaaaaaah" te roepen. Zo heeerlijk!

Dacht altijd dat het onzin was dat jongetjes knuffeliger zijn dan meisjes, maar het is dus echt zo. Niet dat mijn dochter niet wilde knuffelen, maar het zo duidelijk aangeven als Finn doet....

Zaaaalig!

Liefs,

Tessie

Hier hetzelfde,wil ik kijken naar die lieve schat...lukt niet.Strakkies nog maar effe proberen.
Liefs Kitty en Tess

heerlijk ventje, maar volgens moet je inmiddels naast je schoenen lopen van al die "ooohhhhss" en "aaahhhhhs" bij foto's, verhaaltjes en filmpjes van Kay hihi

liefs Jenneke mv Ivar

Naast mijn schoenen heb ik nog nooit gelopen, maar trots als een pauw ben ik wel! En niet zo'n beetje ook!

Zou niet goed zijn als je dat als mama niet zou zijn,..

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan