2 maand niet ongesteld

Danielle Kral

New member
Hallo allemaal,

ik ben inmiddels nu al 2 maand niet ongesteld geworden, en daarvoor was het lang niet extreem  hoog. Ik ben sinds juni gestopt met de pil. Ik kan pas 3 mei terecht bij de gynaecoloog. Hebben jullie nog tips?



Groetjes,

danielle
 
Hoi meid. Ik heb dan wel geen tip maar ik voel met je mee. Ik ben sinds eind mei vorig jaar gestopt met de pil. Ik dacht echt dat er iets meer regelmaat in kwam, maar ik ben voor de laatste keer ongesteld geworden per 2 januari en nu nog steeds niks. Ik mag van mijn huisarts in april bellen voor het spreekuur. Ik wens je sterkte maar ik weet wat je doormaakt.
 
Hoi ik weet er alles van ook ik ben in augustus vorig jaar gestopt met de pil en ik had vier maart mijn laatste mens en ik

was pas na bijna drie maanden ongesteld ben net klaar. Ik loop nu ook bij de gyno en krijg vrijdag de uitslag.

liefst

 
<p style="text-align: left;">Hee!</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">ik was 4 maand niet ongesteld, 3 mei naar gynaecoloog geweest hebben ze mij medicijn gegeven om het op te wekken, dat is gelukt nu moet ik morgen voor 3e keer komen voor een echo om te kijken of mijn eitjes wel groot genoeg zijn..maar waarschijnlijk komen we in aanmerking met iui omdat het zaad van mijn vriend redelijk was.</p>
 
Terug
Bovenaan