2 maanden achter elkaar miskraam? of mezelf voor de gek houden? Ook voor Sas

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

ik moet echt even iets kwijt. Zoals ik al vertelde in een eerder berichtje was ik één dag ongi (13 dagen na mijn ei) hierna een paar dagen niet en nu weer zwaar ongesteld. Dit had ik vorige maand ook en toen dacht ik dat het een miskraam geweest was. Zou dit nu weer zo zijn? Vorige keer ben ik 2 dagen misselijk geweest (daar was de buschauffeur heel blij mee, ahum) en nu had ik hele vreemde gevoelens in mijn onderbuik. Weet iemand of dit nu een miskraam is of is dit normaal? Ik heb het nog nooit gehad en ben inmiddels bij ronde 13 beland en dus bijna een jaar bezig, want ik heb een cyclus van 28 dagen. Ik begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken.  
Ow ja, heb de hele dag in  bed gelegen en nu maar een ibuprofen genomen, want ik kon geen paracetamol meer vinden en kon het wel uitgillen van de pijn. Ga ik nu mijn bed weer in duiken, wat voel ik me rot. Het ergste is nu nog die ongesteldheidsbuikpijn die 10x erger is dan normaal. Ik slik nooit geen paramol oid, dus toch wel heel bijzonder.  Ik moet nu ook om het uur de tampon wisselen, wat normaal een uur of 4 is.
Wie geeft raad?

Groetjes,
Natas

Ps: volgende NOD is rond 31 juli, waarschijnlijk dan...

Ik begrijp je frustraties, en dat het je allemaal onzeker maakt.
Maar (wat ik nu ga zeggen komt misschien hard over) waarom zou je willen weten dat het miskramen waren. Je bent gewoon later ongesteld geworden dan normaal, daar kunnen zoveel factoren aan ten grondslag liggen, ook dat je menstruatie meer pijn doet, er zullen zat vrouwen zijn (die niet bezig zijn met zwnager worden)  die je kunnen vertellen dat hun cyclus ook ineens van slag was.  Alleen na een positieve test heb je zekerheid dat het miskramen waren.

Nu zou ik er maar niet over nadenken. Wel zou ik in jou geval misschien eens met de huisarts gaan praten. Misschien zijn je hormonen om een andere reden van slag, hij/zij kan je meer vertellen.

Sterkte en ik hoop dat je snel een positive test hebt

Miep

ik denk dat het voor ieder verschl uit maakt elke ander lichaam reageert anders , en omdat je al eerder een miskraam hebt gehad.   ben je  des te banger om er weer een te krijgen  .je moet er niet et veel over in zitten en gewoon over je heen laten komen denk ik . maar   nu ik hier toch aan het schrijven ben .is er wel iemand die mij kan helpen . ik heb zelf ook een miskraam gehad 2 weken terug ongeveer .  vorige week vrijdag had ik weinig bloed en zaterdag was het zo goed als weg     maar zondag   kwam het vruchtje uit mij helemaal uitgedroogd , maar er kwam weer bloed bij   mijn vraag is dus waneer heb ik mijn eisprong hoop niet die zondag want dan heb ik hem gemist   mijn huisarts zegt dat je dag 9 en dag 13 het vruchtbaarst ben   weet f niet meer hoe het zat en dat voor een vrouw van 37 jaar he het zal wel door de ouderdom komen hahahaha teneerste wil ik tegen alle vrouwen zeggen die en miskraam hebt gehad wees sterk en geef de moed niet op   ik weet dat ik   makelijk praten heb maar ik ben wel een persoon die   niet alles op geeft er komt van mij eeen tyd dat ik wer achter de kinderwagen kan lopen . zelf heb ik 3 kinderen   kun je wel denken ja kijk ze heeft al kinderen   maar mijn verlangen naar een baby is net zo groot als van een vrouw die geen kinderen hebt gehad   dat moest ik ff kwijt   groetejs   van eppie

Hoi,

Ik heb zelf een miskraam gehad op 3 maand in februari, vorige maand had ik net als jij een beetje bloedverlies dag 1 dan niets dan een enorme bloeding die een week aanhield. Ik had ook daarvoor alle symptomen, misselijk, gevoelige borsten enzomeer.
Ik was ervan overtuigd zwanger te zijn en dat het terug een miskraam was, ook al waqs het nog heel pril.
Als vrouw ken je jelichaam toch wel een beetje, en na 25 jaar menstrueren weet je ook wel hoe het zit. Ook al kan niemand het bevestigen, wat jij voelt is toch heel belangrijk.
Ik ben helemaal niet zo verdrietig geweest als bij de vorige miskraam maar het hielp wel om het mezelf toe te laten.

Ik hoop voor jou dat het binnenkort echt mag lukken.
Een warme knuffel
Lies

Terug
Bovenaan