2 maanden gestopt met de pil, maar toch ongi geworden

A

Anoniem

Guest
Hi,

ook ik ben nieuw op dit forum. Ik ben sinds 2 maanden gestopt met de pil, en al een maand netjes bezig met foliumzuur. Maar vandaag toch weer, helaas, ongi geworden.
Ik heb een regelmatige periode, 28 dagen.

Na hoelang proberen moet je naar de huisarts? Ik heb nl ooit een gehoord dat ik flokken B heb, geen idee wat het inhoud. Alleen da tik het moest aangeven als ik zwanger zou zijn...

Wie helpt mij?

Als je het aan moet geven dan zou ik dat maar even doen. het kan nooit veel last om even langs de ha te gaan. Ik zit nu in ronde 5. Afgelopen vrijdag had ik mijn NOD en zaterdag had ik getest maar die was helaas negatief. veel succes met zwanger worden!

hoi

ik ben ook sinds 2 maanden gestopt met de pil, en ben nu aan het wachten op mijn ongesteldheid. Ik ben 1 dag overtijd maar had gister nog negatieve test.
Even afwachten dus.

Ze zeggen dat zwanger worden een half jaar tot een jaar duurt.
Je hebt vrouwen bij wie het de 1e ronde al raak is en bij sommige kan het jaren duren. Dat verschild per persoon.
Je lichaam heeft zowiezo tijd nodig om te ontpillen.

Als je na 1 jaar nog niet zwanger bent kun je naar je huisarts gaan, eerder zal hij je toch wegsturen.

Dus ik zou zeggen, geniet er lekker van en veel vrijen rond je vruchtbare periode!
groetjes Eva

Hi,

Ik heb de Diane 35 geslikt, en vaak slikte ik de pil door, kan het zijn dat je lichaam dan langer moet ontpillen? Het is wel raar zo, en die teleurstelling, als je weer ongi wordt.

Voor zwanger worden zou ik sowieso een jaar uittrekken. Twee maanden is niet lang hoor.. Vooral als je net gestopt bent met de pil, je lichaam moet er dan nog aanwennen dat je de pil niet meer slikt.
Mijn advies: relaxxxx en geef het de tijd. Proberen zwanger te worden kan je plannen, wanneer je zwanger wordt niet.

Groetjes, Line

Terug
Bovenaan