2 maanden gestopt met pil

A

Anoniem

Guest
hoe lang duurt het gemiddeld tot dat je zwanger word als je net gestopt bent met de pil???

bij mij heeft het 6 maanden geduurd
je moet er rekening mee houden dat het een jaar kan duren. dus je moet nog even geduld blijven houden

Hoi,

Ik ben nu ruim 2 maanden bezig en ben helaas ook nog niet zwanger. De meesten worden binnen een half jaar zwanger en maximaal binnen een jaar. Mocht je nog niet binnen een jaar zwanger zijn, dan moet je even langs bij de dokter voor verder onderzoek....

Succes en dus nog even geduld....

Groetjes Vic

Bij mij duurde het de eerste keer 5 maanden en dat werd helaas een miskraam... drie maanden laten was ik weer zwanger en heb ik januari een gezonde dochter gekregen... kortom neem er de tijd voor... zwanger worden doe je niet 'even' maar je moet er minstens een jaar voor uittrekken, de kans op een zwangerschap (als je op het goede moment vrijt) is maar 25 %. wEn als je eenmaal zwanger bent kan het ook fout gaan en dan moet je weer opnieuw beginnen... dan mag je er weer een jaar over doen... dus geduld geduld... de meeste vrouwen (90%) zijn wel binnen een half jaar zwanger... sommigen doen er langer over (7%)... 1,97% wordt binnen 2 jaar zwanger en die andere procent wordt zwanger met hulp.... 0,03% blijft ongewild kinderloos.

Dus de kans is HEEL groot dat jullie wel een kleintje krijgen...

Tip (zeker bij een onregelmatige cyclus): vrij om de 2/3 dagen direct na je ongie... dan mis je je ei niet. Vrij je te vroeg of te laat rond je ei dan heb je je kans gemist en moet je weer een maandje wachten... pff....

Succes ermee!

Ik zit nu al op de 7de keer proberen en zou elk moment ongesteld moeten worden. Alles wijst erop dat dit ook weer gaat gebeuren, grrrr. Het is dus niet altijd zomaar met 2 of 3 maanden gepiept

Ik was binnen een maand zwanger, dus het zegt helemaal niets!

wij zijn al 5 maanden bezig maar nog steeds niets
maar het verschild bij iedereen dus wie weet gaat het bij jullie wel snel.

succes ermee

bij ons heeft het 6mnd geduurd
maar het is voor iedereen anders
voordat ik in februari dit jaar stopte met de pil zat ik nog aan de prikpil
ze zeggen oa dat het ong 1 jaar durt voordat deze stoffen uit je lijf zijn...
kletskoek, het is voor iedereen anders!!!

Terug
Bovenaan