2 marijkes

Hoi Marijke B.

Ik ben marijke, lees en typ al een poosje meer op het forum. Jij noemt je voortaan Marijke B? Ook bij de reacties die je plaatst? Dat is wel heel fijn, geeft het geen verwarring.

Weet je wat enorm toevallig is? Ik heet eigenlijk ook Marijke B en ben toevallig ook al 3 jaar getrouwd en ook 23. Wel heel bijzonder, vind je niet? En grappig ook. Nou Marijke B, veel plezier hier en ik hoop dat het hier van korte duur voor je is.
Gr. Marijke

Hoi Marijke,

Ik vertelde Marijke B ookal dat het heel toevallig is. Ik mail met Marijke B omdat ze liever niet op het forum chat. Ik zal haar mailen dat je een berichtje voor haar hebt achtergelaten. Hoe is het met je? Spannend he nu je nod zo dichtbij komt...

Zeker spannend Frederique. Alleen lastig is het ook.

Ik starte met cyclussen van 28 dagen en toen kreeg ik er een van 5 dagen overtijd. Dat was de vorige keer. Nu vraag ik me dus af hoe het nu zal zijn. Blijf ik regelmatig of niet. Zowel, is vandaag m'n nod maar ik geef het deze hele week de tijd om ongi te worden. Ben ik het di. nog niet, dan haal ik een test. Ik spreek met mezelf af dat ik die pas vrijdag mag doen.
Maar ja, de dag is nog niet om. Ik voel me wel ongi en ik denk dat het gaat komen. Beetje bibberig, beetje misselijk, akelig gevoel in m'n buik, wat moe en sloom. Dus ja, nu nog wachten op de rode duivels zoals ze wel zeggen.
Vorige maand had ik alleeen ook een hele dag ongipijn, dat verdween en ik werd het pas 5 dagen later. Bedenk ik die ongigevoelens dan?
Frederique, het blijft een lastig gebeuren vind ik. Helemaal omdat je vaak van alles voelt. Het enigste is wachten. Ikhoud je op de hoogte.
Wat een trouwerijen binnenkort,he. Leuk om over te kletsen. Nou doei, Marijke

Terug
Bovenaan