2 miskramen achter elkaar! :(

Helaas van de week een echo gehad waar de vk niks op zag. Alleen bloed.
Woensdag ochtend weer een echo om te kijken. Heb nu al 2 dagen heeel iets bruin verlies alleen bij afvegen. Hoop natuurlijk op een wonder. Maar de vk heeft er ook een hard hoofd in.

Waarom 2 keer achter elkaar?
Na dat ik al een gezonde dochter heb(gelukkig). En dat ging in 1 keer goed. Ppfff vind het nogal zwaar!!

Liefs shirley
 
Ja dat is en blijft klote en waarschijnlijk krijg je nooit echt antwoord op die vraag. Ik heb er 4 achter elkaar gehad en na onderzoeken kwam er uit dat het steeds pure pech was.
Het klinkt cliche maar je lichaam doet t natuurlijk niet voor niks.

Het kan wel dat weet je want je hebt er al 1 en zo was dat hier ook, en nu ben ik 10 weken zwanger van de 2e en dat gaat tot nu toe allemaal goed.

Heel veel sterkte!.

xx
 
he meis wat erg, je kan het nooit tegen houden, maar leuk is anders, hopenlijk gaat de volgende als jullie door gaan wel goed

een vriendin van me was bij de eerste elke keer zwanger elke keer miskramen, na anderhalf jaar naar ziekenhuis bleek dat haar lichaam niet dacht dat ze zwanger was en dus elke keer dacht dat ze ongi moest worden en dus werdt vruchtje afgebroken door medicijnen ging het super,

dus ja soms weet je het niet en soms komt het door iets medisch.


heel veel sterkte liefs
 
Lieve shirley.......

Helaas weet ik hoe jij je nu voelt... Ik kreeg donderdag het treurige bericht dat ons kindje niet leeft ik was 11 weken zwanger...........

Ik weet niet zo heel goed wat ik zeggen moet alleen dat ik je heel veel sterkte wens om dit verlies te verwerken....

Heel veel liefs en een dikke knuffff Marijke
 
Dank jullie wel meiden!
Het bloeden heeft doorgezet dus ik heb helemaal geen hoop meer.
Ben nu al weer blij als het allemaal achter de rug is.

Liefs shirley
 
Terug
Bovenaan