2 miskramen gehad

Hallo dames.

2 januari 2006 heb ik een miskraam gehad ik was 5 weken zwanger.En 1 maart was ik weer zwanger geraakt ,wij heel erg blij natuurlijk .Maar het einde was in zicht 15 maart begon ik weer opnieuw te vloeien en 16 maart was ik het weer verloren .Nu is mijn vraag wie heeft dit nog meer mee gemaakt.Ik weet nie hoe ik dit allemaal moet verwerken ,moet steeds huilen .En ik ben ook gewoon weer bang als ik weer zwanger ben dat het dan weer mis gaat.

groetjes peggy

Hallo,
Ik kan me goed voorstellen dat je enorm verdietig en angstig bent. Ik heb 1 miskraam gehad, dus weet niet precies wat je meemaakt, maar ik wilde je in ieder geval veel sterkte wensen!!!
veel liefs leetje

Hoi Peggy,

Ik weet hoe je je voelt.
Ik heb in totaal nu 4 mk meegemaakt. De laaste 2 waren achter elkaar.
Telkens bij 6 weken zwangerschap. Ik ben ook bang dat het de volgende keer weer misgaat, maar weet ook dat het goed kan gaan. Ik heb 2 kinderen.
Vandaag is mijn NOD, maar er is nog niks te bespeuren. Dus waarschijnlijk zwanger. Tegelijk komt de angst naar boven. Zal het, als ik id zwanger ben, alles nu aub wel goed gaan?
Maar mocht ik zwanger zijn ga ik toch weer proberen te genieten. Angst en zorgen zijn niet goed. De laatste keer ben ik in 2 weken 10 kilo afgevallen. Te veel en te snel. Allemaal van de spanning.

Wij gaan nu, 2 maanden na de laatse mk, weer met goede moed verder. eerst ongi geworden en dan er voor gaan. Het kan ook goed gaan.

Ik wens je veel sterkte met het verwerken. Maar hoop voor je dat in de toekomst ook een mooi kindje mag ontvangen.

Liefs, Monique

hoi peggy

bij mij is het helaas ook misgegaan.word woensdag waarschijnlijk gecurreteerd.ik ben ook bang voor de volgende keer,maar wie niet waagt wie niet wint.dus houd moed en hou vol.het moet toch een keer goed gaan.probeer positief te blijven,dan kom je de tijd ook beter door.ook jou is het gegund.veel sterkte met het verwerken van je verlies en veel geluk toegewenst voor de toekomst.
groetjes kari

Hallo

Ik begrijp het allemaal maar al te goed hoor. Ik heb zelf ook al 2
miskramen gehad en ben nu ondertussen al weer 1,5 jaar aan het proberen
zonder resultaat. We hebben een afspraak bij een fertiliteitscentrum.
Ik hoop dat dat allemaal een beetje meevalt. Het rara is alleen: sinds
gisteren voel ik me zwanger. Ik hoop dat ik het me niet in beeld.

Hallo meiden.

Ik wil jullie bedanken voor jullie reactie.
En ik hoop dat ik weer net zo snel zwanger ben,en dat wens ik ook voor jullie.

Veel liefs

Peggy.

hallo nou ik heb ook 2 miskramen gehad vorig jaar en ben nu ook nog niet weer zwanger ik ben er gewoon kapot van en als ze het mij in het zieken huis weer ingebracht hebben dan durf ik ook niks te doen ik durf niet eens naar mijn werk ben heel bang dat het weer mis gaat nou ik hoop ook voor jou hoor dat je gouw weer zwanger mag worden ik weet niet of je msn hebt dan kunnen we zo ook even over praten ik vind het echt prettig om er over te praten nou ik hoop nog wat van jou te horen groetjes annebel

Terug
Bovenaan