2 miskramen twijfel om door te gaan ook ivm leeftijd

<p>Hey!</p><p>Dit jaar heb ik helaas 2 miskramen gehad. Gelukkig wel al2 gezonde kinderen, maar we twijfelden heel lang over een derde. Toch de knoop door gehakt en er voor gegaan, maar na twee miskramen is de twijfel nog groter. Ook omdat ik inmiddels 35 ben geworden en ik me toch een beetje oud begin te voelen ;)<br /><br />Is dit voor iemand herkenbaar?</p>

Ik kreeg twee miskramen en toen een gezonde dochter terwijl ik 37 was. Nu 38 en 1 miskraam en weer 13 weken zwanger van de tweede. Ik vind je nog niet zo oud hoor. Ik ken zat mensen die tussen 35 en 40 aan kinderen beginnen en verder geen miskramen krijgen ook. Bij ons speelt een probleem en daarvoor heb ik nu twee fertiliteitstrajecten afgelegd. Maar dat probleem was er ook geweest als we onder de 35 waren geweest.

Mensen krijgen sws steeds ouder kinderen nu dus te oud ben je denk ik niet zo snel. Wat ik in mijn ervaring wel eens heb gehoord in een soortgelijke situatie is "we hebben twee gezonde kinderen en twijfelde over de derde, nu we een miskraam hebben gehad is dit voor oms de bevestiging dat het goed is zo"

Ik ben 35 en mijn 1e kind is 9mnd oud. Ik wil nog graag een 2e.. sinds voel ik me ook oud hoor.. maar soms ook niet. Wij willen graag nog een 2e. En zien wel wat er gebeurd.
Maar wees niet onzeker... er zijn idd genoeg mensen die tussen 35 een 40 nog zwanger worden. Ik ben daar hoop ik ook nog 1 van in de toekomst ?

Ik hoop niet dat 35 oud is ;-)
Volgende maand word ik 35 en heb net een miskraam gehad. Wij hebben een meisje van bijna 2 rondhuppelen en willen graag nog een 2e kindje.
In jouw geval zouden wij nog voor een 3e gaan. Maar, voor onszelf hebben we besloten het bij 2 te houden (als die 2e ons gegeven is...!)
Dit omdat, tegen de tijd dat we klaar zouden zijn voor een 3e, we weer zoveel tijd verder zijn, en dan vind ik ons wel te oud. Maar jij bent nu 35 en loopt dus 1 kind op ons voor! 
Ik zou, als ik jou was, gewoon zien waar het schip strandt. Succes!

Ik heb dinsdag een miskraam gehad (42 jaar) in juni bevallen van een eerste kindje, dochtertje( 41 jaar ). Terwijl ik in mei 2020 een herseninfarct heb gehad. mijn dochtertje is mijn cadeautje. Alles kan, van niet meer kunnen praten, lopen. Nu een mooi dochterje, ik loop alleen anders en ik heb minder gevoel en kracht in mijn rechter kant van mijn lijf. Ik ben een blij en gelukkig mens

Vind 35 ook helemaal niet oud! Ik heb 2 miskramen op mijn 36e gehad, en ben nu 37 en gaan het nu weer proberen. De een is er sneller aan toe dan de ander in mijn ogen :).

Terug
Bovenaan